Superb 3 Welke caravanspiegels passen op zijspiegels?

Bart81

Forumguru
zijn er hier toevallig al mensen die geschikte caravanspiegels hebben die goed en correct kunnen bevestigd worden op de buitenspiegels van de superb?

Ik heb nu een stel dat goed paste op mijn passat, maar vrees dat deze niet goed zullen passen op de superb spiegels.

Iemand die me iets kan aanraden? Eventueel foto's als voorbeeld?

Alvast bedankt!

paultie

Forumguru
Ik heb van milenco de aero 2. Die passen perfect. Ik zou de spiegels met het bolle oppervlakte aanraden.

paultie

Forumguru
Alleen de doos.
image.jpeg
Moet morgen toch even naar de dealer omdat acc in storing gaat wanneer er een caravan achter hangt. Maak ik gelijk een foto als ze er op zitten.

Canon-Eye

Forumguru
Ik gebruik dezelfde, maar dan met vlakke spiegels. Is even wennen aan het verschil met de normale spiegels, maar nu vind ik het toch wel prettig. Dan worden die auto's tenminste niet zo extreem verkleind...
Ik heb wel wat extra retroflectiemateriaal aan de zwarte voorkanten bevestigd. Die witte stipjes vallen niet echt op...

Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook de Milenco Aero met vlakke spiegels. Geen ervaring bolle spiegels. Die zijn ook iets duurder.
@paultie: ik heb ook een storing gehad van de ACC samen met storing van enkele lampen van de caravan.
Bleek dat 1 van de 4 zekeringen voor het stopcontact van de trekhaak gesprongen was.

Jan A

Actief lid
Ik gebruik ook de Milenco Aero met vlakke spiegels. Geen ervaring bolle spiegels. Die zijn ook iets duurder.
@paultie: ik heb ook een storing gehad van de ACC samen met storing van enkele lampen van de caravan.
Bleek dat 1 van de 4 zekeringen voor het stopcontact van de trekhaak gesprongen was.
Toch geen 7-polige adapter erop?
Bij mijn Caddy springt telkens een zekering als ik er een aanhanger met een 7-polige stekker aanhang.

paultie

Forumguru

Interessant. We hangen morgen gewoon de computer er aan. Zal het in ieder geval even meenemen. In principe werken alle lampen in de caravan namelijk. Maar thanks voor de tip

carfreak24

Forumguru
Ik zal morgen wel een foto posten. Gebruik zelf Milenco's, had nog even willen wachten op die Duitse dingen die met een maatwerkvoet worden gemaakt maar die zijn pas na de zomer productierijp. Milenco Aero prima spiegel, wel monteer ik ze op de kop. Dwz de linker rechts en de rechter links, bij mij liggen de huizen dus boven ipv hangen onderaan de stang. (Hoop dat duidelijk is wat ik bedoel). Kijkt voor mij prettiger ipv standaard omdat ik de huizen wel erg ver maar beneden vind staan door de schuine spiegelglazen van de S3

Dat is idd wel nodig zo op zijn kop monteren zie ik, maar ziet er op de S3 uit of het zo hoort. Heb zelf ook nog Milenco's liggen. Goede ervaringen mee. Wel vaak een beetje wringen tussen de spiegel en de behuizing om de klemvoetjes vast te kunnen zetten. Tot nu toe 100% schade en krasvrij gelukt, dus zelf geen moeite mee

roadcrew

Nieuw lid
helaas per okt pas leverbaar speciaal spiegels van EMUK speciaal voor SUPERB
www.emukstore.com
upload_2016-6-25_19-57-13.png

tot nu toe Milenco's gebruikt bevallen op zich goed. Vlak spiegels geven minder vertekening

Bovenaan Onderaan