Welke 2 DIN Radio/dvd speler past het best in de Fabia 1

OGLOC

Nieuw lid
Goedemorgen allen.

Ik ben nieuwe op deze site en ben sinds kort eigenaar van een fabia 1.
Nou is mijn doel om hier en daar wat aanpassingen te doen naamn mijn smaak.

Het eerste wat ik jullie wou vragen is of er iemand weet welke 2DIN radio/dvdspeler het best past in deze fabia (bj 2000)

Tot horens en alvast bedankt:laugh:
 

Tallguy

Forumguru
Dag Ogloc, Wil je je ook nog voorstellen in onze Meet & Greet? :xyxthumbs:
Ik verplaats je topic trouwens, want de hoort thuis in het 'Car audio...." topic.
 

Kiswum

Forumguru
Wat zijn je wensen en budget?

Voor ongeveer 500 euro heb je een Parrot Asteroid Smart met Android, gps module, gratis apps en de mogelijkheid om 10 BT toestellen te koppelen en 2 tegelijkertijd aan te hebben staan.
Ik heb inmiddels toestemming gekregen om deze te bestellen en aan het eind van deze maand in te bouwen. Uiteraard zal ik hier een review van schrijven.
 

Spierings

Forumguru
Wou eerst ook een DVD speler in mijn superb maar achteraf heb ik toch besloten om gewoon een normale dubbel din bluetooth radio te monteren van pioneer en dan in de toekomst nog een paar losse dvd speler voor achterin aan te schaffen.

Dit omdat een Dubbeldin DVD speler vaak geen afneembaar front heeft en dus een stuk diefstal gevoeliger is en dat ik toch gewoon radio kan luisteren terwijl er een dvd op staat..

Wordt namelijk anders als je er ook navi op wil hebben maar dan kom je vaak nog hoger in prijs uit.
 
Bovenaan Onderaan