Welke 17"velgen op O3?

Zoals je misschien in mijn voorstellen topic al hebt kunnen lezen ben ik nog op zoek naar passende 17" aftermarket velgen voor de auto. Dus niet origineel skoda.

Ik zit zelf een beetje te twijfelen. Zilver of toch iets met zwart / smoke er in? De bekleding wordt cognac bruin leer.

Heeft iemand nog tips voor een mooie velg? Ik zet hier ook even foto van de auto neer.

20141120_082105.jpg
 

Rvdam

Nieuw lid
Ik zou voor 18 inch gaan. Heb zelf een zwarte combi met zwarte Turini's er onder. En ook met cognac lederen bekleding..
En anders de 17 inch Crystal velgen of de Hawk, zie bijlagen.
 

Bijlagen

  • crystal.jpg
    crystal.jpg
    63,9 KB · Weergaven: 65
  • hawk.jpg
    hawk.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 65

Remakil

Forumguru
Advies van een onafhankelijke garage aan mij was, neem originele Skoda velgen...

I did, 18 inch Turini.. maar niet gekocht bij de dealer voor een godsvermogen, maar bij de Kreijne webshob... ;)

Scheelt bakken geld.
 

Remakil

Forumguru
Omdat volgens hem niet originele wel eens schade aan de wielnaaf konden toebrengen... :?

Volgens hem had hij net de Audi van de buurman van een forse reparatie voorzien, vanwege niet originele velgen... paste kennelijk toch niet goed genoeg en dat had voor schade gezorgd. Tegen mij zei hij, ik ben blij dat je origineel Skoda er onder zet. Wijs!

Ik neem het maar aan, ben heel wijs, weet je... ;)
 

CDK

Forumguru
elk VAG wiel met de juiste steekmaat, naaf diameter en ET waarde kan je zonder enig probleem monteren, dat geld ook voor aftermarket wielen met een universele naaf diameter mits je goede kwaliteit centreer ringen gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan mij voorstellen dat originele velgen altijd goed zijn. Maar ben al aardig door het budget heen en moet dus even kijken wat er nog mogelijk is. Merk Hibbe hibbe uit China ofzo zou ik ook niet nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Remakil

Forumguru
Laten we het anders zeggen, of vragen... Wat is je budget?

Je hoeft het niet te zeggen natuurlijk, maar ik was voor 4 18 inch Turini's 820 plus verzenkosten kwijt. Exclusief banden, maar die kan je zo duur maken als he zelf wilt. Ik koos voor Conti's en mijn totale set kostte 1400+ voor velgen, banden en inclusief montage van alles...

17 inch Teron heb je voor 525 exclusief banden en andere 17 inch voor 185,00 per stuk. Lijkt me goedkoper dan bij de dealer... ;)
 
Bovenaan Onderaan