Welk onderdeel van de Fabia is het mooist?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Tsja, daar kunnen we als Fabia rijders natuurlijk niet achter blijven. Wat vinden wij het mooist van de Fabia. Zelf vind ik de Combi mooier dan de Hatchback. De totale belijning komt beter toch z'n recht bij het wat langere model van de combi. Ik vind de voorkant het mooist met de grille en de koplampen. En nu helemaal met de ronde mistlampen er onder, dat staat de Fabia erg goed.

Hetzer

Forumguru
mee eens, ik vind het neusje van de vernieuwde fabia, met de nieuwe gril en de mislampen ook erg mooi !!!!!!!!!!!

maar ook het dashboard vind ik erg geslaagd, er word vaak gezegd dat het zakelijk saai is , maar ik vind het gewoon perfect!!!

Mark

Banned
Zonder meer, zijn snuitje.
Zeker in combinatie met de mistlichten vind ik die echt geslaagd.
Ook het dashboard vind ik zeer goed, toch zeker in vergelijking met de Fabia 1.

Kelvin

Lid
De motorkap met de prachtige min of meer doorlopende gril! en natuurlijk de koplampen, oei wat lekker!

DJNeO

Actief lid
dingen die ik erg gaaf vind aan mijn fabia zijn:
uiteraard het neusje (ookwel het neusje van de zalm genoemd??? /forum/images/graemlins/smile.gif ) die ronde mistlampen zien er super uit op de fabia, en dan natuurlijk de lijn van de combi!

wie bekijkt zijn fabia wel eens vanaf 4 hoog ofzo... ziettie er errrrug chic en gaaf uit!!

Kelvin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
uiteraard het neusje (ookwel het neusje van de zalm genoemd??? /forum/images/graemlins/smile.gif ) die ronde mistlampen zien er super uit op de fabia, en dan natuurlijk de lijn van de combi!

wie bekijkt zijn fabia wel eens vanaf 4 hoog ofzo... ziettie er errrrug chic en gaaf uit!!

[/ QUOTE ]

Ja idd, ik woon zelf 5 hoog en dan ziet hij zeker!! gaaf uit (lekker aggresief) /forum/images/graemlins/grin.gif Ik zal van de week effe een foto maken vanaf boven om het te verduidelijken

Kelvin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kelvin</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ja idd, ik woon zelf 5 hoog en dan ziet hij zeker!! gaaf uit (lekker aggresief) /forum/images/graemlins/grin.gif Ik zal van de week effe een foto maken vanaf boven om het te verduidelijken

[/ QUOTE ]

En zoals beloofd.......

573top_view2-med.JPG

573top_view-med.JPG

Toppie /forum/images/graemlins/grin.gif

Ted

Forumguru
De Combi zonder dakrail vind ik het mooist. Helaas zat de dakrail er bij mij standaard op en deze is er niet zomaar af te halen.

Groeten Ted.

De motorkap met de prachtige min of meer doorlopende gril!

[/ QUOTE ]Vind ik ook ! Ik heb die gril zelfs helemaal doen doorlopen (pre-facelift neus), maar de reacties zijn daar -op zijn zachtst gezegd- nogal verdeeld over.

Kelvin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LeZandre</font><hr />

[/ QUOTE ]Vind ik ook ! Ik heb die gril zelfs helemaal doen doorlopen (pre-facelift neus), maar de reacties zijn daar -op zijn zachtst gezegd- nogal verdeeld over.

[/ QUOTE ]

Heb je daar een foto van toevallig. ben wel benieuwd wat je precies bedoelt.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LeZandre</font><hr />

[/ QUOTE ]

Heb je daar een foto van toevallig. ben wel benieuwd wat je precies bedoelt.

[/ QUOTE ]
Stralersingrill.JPG

DJNeO

Actief lid
@LeZandre

Hoe erg heb jij jou skoda wel niet gepimpt??
volgens mij is dit geen skoda meer maar de volgende "Bat-mobile" /forum/images/graemlins/smirk.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

@LeZandre

Hoe erg heb jij jou skoda wel niet gepimpt??
volgens mij is dit geen skoda meer maar de volgende "Bat-mobile" /forum/images/graemlins/smirk.gif

[/ QUOTE ]Héél veel en verschrikkelijk erg. /forum/images/graemlins/blush.gif

Als ik te weten kom hoe ik de oude foto's uit mijn gallerij kan pleuren, zal ik eens de moeite doen om een nieuwe reeks te posten.

En wat dat "batmobile" betreft, zo is ie alleen maar bekend bij outsiders. In mijn scène heet het beestje Chiroptera.

skoda_arjan

Nieuw lid
De voor en zijkant vind ik het mooist van voren stoer en eigenwijs en als je hem van opzij bekijkt luxe en chiq. Mijn broer zei, toen hij mijn auto voor het eerst zag, dat hij er( als je op de zijkant kijkt) uitziet als een mercedes c classe combi. Ik mag dit als compliment opvatten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan