Weinig info dashboard.extra meters?

Twincam_be

Senior Member
ik vindt dat er nogal weinig info beschikbaar is zoals turbodruk,olietemeratuur,tempodruk enz.
vroeger had ik daar extra meters voor in mijn alfa's en mis die wel.of bestaat er iets anders waar info tevoorschijn komt?
 

Twincam_be

Senior Member
heb zo een obd2 van mijn alfa maar die wil niets doorzenden op mijn gsm of tabletten.misschien een vag kabel kopen en die via usb op mijn tablet steken?
 

Octavia32

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk vind dat er met de olietemperatuur erbij er voldoende "normale" informatie beschikbaar is.

Er zijn dan ook maar weinig mensen die turbodruk, inlaat temperatuur enz belangrijk zullen vinden. Voor deze mensen is er de polar Fis kost een flinke duit en is ook alleen beschikbaar voor een select aantal auto's.

De olietemperatuur vond ik wel belangrijk en heb het via iemand anders voor elkaar gekregen om mijn teller unit software te flashen naar een nieuwere versie.

Als dit niet mogelijk was geweest had ik inderdaad waarschijnlijk de polar Fis aangeschaft omdat ik de olietemperatuur wel heel belangrijk vind en dan is het leuk als ernog meer extra mogelijkheden zijn.
 
Bovenaan Onderaan