Weigerende centrale vergrendeling

Desperado

Forumguru
Ik zit met het volgende probleem;
Als ik de deuren van mijn Felicia open met de a.b gaat de linkerachterdeur niet altijd open en de rechtervoordeur gaat helemaal niet open.
Dit probleem doet zich ook voor als ik de deuren gewoon met de sleutel opendraai aan de bestuurderskant.
Als ik de sleuttel gebruik aan de bijrijderskant gaan wel alle deuren open, alleen de linkerachterdeur blijft soms weigeren.
Is dit een storing of moet ik gewoon de motortjes van de CV vervangen?
 

pansaebr

Actief lid
centrale deurvergrendeling.

Peter, ik heb hetzelfde gekend , ik had de wagen net 2de hands gekocht en het motortje is toen vervangen ( geregeld via de garantie van de wagen )

groetjes.
Bruno

Ik zit met het volgende probleem;
Als ik de deuren van mijn Felicia open met de a.b gaat de linkerachterdeur niet altijd open en de rechtervoordeur gaat helemaal niet open.
Dit probleem doet zich ook voor als ik de deuren gewoon met de sleutel opendraai aan de bestuurderskant.
Als ik de sleuttel gebruik aan de bijrijderskant gaan wel alle deuren open, alleen de linkerachterdeur blijft soms weigeren.
Is dit een storing of moet ik gewoon de motortjes van de CV vervangen?
 

Desperado

Forumguru
Ik was al bng dat dat zou moeten.
Weet iemand toevallig nog een adres waar die motortjes wat goedkoper te krijgen zijn als bij de dealer? (€42.- p.s)
 

Desperado

Forumguru
Nieuwe motortjes besteld.
Aangezien de planning is om nog heel wat jaartjes door te sturen in deze Felicia kan het nooit een slechte investering zijn.
 

robinheikamp

Nieuw lid
ik heb precies het zelfde probleem bij mij was het opgelost toen ik een andere zekering in slot 16 dee toen dee die het weer

Ik zit met het volgende probleem;
Als ik de deuren van mijn Felicia open met de a.b gaat de linkerachterdeur niet altijd open en de rechtervoordeur gaat helemaal niet open.
Dit probleem doet zich ook voor als ik de deuren gewoon met de sleutel opendraai aan de bestuurderskant.
Als ik de sleuttel gebruik aan de bijrijderskant gaan wel alle deuren open, alleen de linkerachterdeur blijft soms weigeren.
Is dit een storing of moet ik gewoon de motortjes van de CV vervangen?
 
Bovenaan Onderaan