Wegligging sportline

glasfluss

Donateur
Ik heb 2 jaar geleden na het studeren van diverse tests bewust voor een DCC gekozen. Meestal staat die in normaal of sport, comfort heb ik nog nooit gebruikt. Wegligging is goed, natuurlijk is het geen BMW, maar de auto kost ook minder. Recentelijk had ik een "gewone" Superb zonder DCC - dit was wel een verschrikking.

Dus DCC is een oplossing.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

vleier

Forumguru
Tja.. persoonlijke voorkeur wagenparkbeheerder.. Hij vindt t een sjonnybak. ook al past ie in lease.. ben je uitgeluld

nou dat zijn leuke moppen. Dus jij moet zo bijtelling betalen voor een auto die niet slecht is maar niet jou keuze terwijl die kwa verdere eisen wel toegestaan is.
Vind het altijd rare luitjes die wagenparkbeheerders.
 
Ik heb 2 jaar geleden na het studeren van diverse tests bewust voor een DCC gekozen. Meestal staat die in normaal of sport, comfort heb ik nog nooit gebruikt. Wegligging is goed, natuurlijk is het geen BMW, maar de auto kost ook minder. Recentelijk had ik een "gewone" Superb zonder DCC - dit was wel een verschrikking.

Dus DCC is een oplossing.

Ik vond het zijn 1000euro meerprijs niet waard... Leuke gimmick waar ik 5x mee zou spelen en daarna gewoon op 1 stand zou laten staan.
Tevens schrik voor piepende achteras.
Vering van de standaard stalen veren inderdaad veel te slap. Ondertussen ben ik er wel al gewoon geraakt aan het 'boot' gevoel en stoort het mij eigenlijk niet meer.
 

Rajackar

Senior Member
Ik heb 1,5 een superb zonder DCC gereden en sinds vandaag een Sportline met DCC en het verschil is behoorlijk.
Mijn tussen auto was een BMW 2 coupé en dat haalt de superb echt niet. Maar goed, dat is ook een heel ander soort auto.
Ik zou nooit meer terug willen naar de BMW iig.
 

Rajackar

Senior Member
Altijd lastig om te zeggen omdat het ook een smaak ding is.
Die van mij is verlaagd vanuit de fabriek en ik vind het wel een verbetering.
Overigens wordt het nooit een BMW qua handeling maar zeker in sport modus heeft hij niet de deining die mijn vorige superb had.
Overigens heb ik ook de 19'' velgen en dat scheelt ook een beetje.
 
Bovenaan Onderaan