Weet iemand de betekenis van al deze codes???

cortrans

Forumguru
Nu ben ik nogal nieuwsgierig van aard, en ben ik dus nogal benieuwd wat al die afkortingen van mijn auto betekenen. Mogelijk kan ik hier weer veel gegevens uit herleiden......

nlo2zo.jpg
w
 

cortrans

Forumguru
CODE 8Wd = Integrated front fog light......... Dit betekend dus toch dat er af-fabriek dus geïntegreerde mistlampen aan de voorzijde op zitten. En dan moeten deze dus toch werken....... pffffff
 

cortrans

Forumguru
B
trek het lichtschakelaar eens één tikje uit, zou ik zo zeggen...
Beste hemi24, als u het topic dat ik gestart heb over de mistlampen in het FabiaII topic gevolgd had, dan wist u dus al, dat we inmiddels al een paar stappen verder zijn dan alleen het uit trekken van de licht schakelaar......
 

hemi24

Forumguru
Ik had het ondertussen gelezen, lijkt allemaal te werken, behalve de zekering misten de aansluiting hierachter, toch?
 

cortrans

Forumguru
Zover ik heb kunnen zien wel ja. Ik heb nog niet achter de lampen kunnen kijken of hier bedrading ligt.
Wel vreemd dat het groene controle lampje in de snelheidsmeter branden gaat, als je de licht schakelaar 1 stand uit trekt. Ook werken de bochtrijverlichting, die via de zelfde lampen horen te werken, niet. Wel zitten er halogeen lampjes in
 

cortrans

Forumguru
En die zijn niet doorgebrand?
Dat zou dus nog een oplossing kunnen zijn........... Echter, waarom zit er geen geel/witte bedrading met zekering (op positie 38 volgens schema) in het zekering kastje?????

ik heb de bedrading van de zekeringkast allemaal gecontroleerd. Er zit echt geen geel/witte bedrading tussen, ook niet op een andere positie.......
 

Skoda-MAN

Forumguru
ik heb de bedrading van de zekeringkast allemaal gecontroleerd. Er zit echt geen geel/witte bedrading tussen, ook niet op een andere positie.......
Sommige dingen zijn anders als ze lijken te zijn.
Misschien heeft iemand af fabriek of een vorige eigenaar andere ideeën gehad en aansluitingen anders gemaakt via een relais of zo.
 
Bovenaan Onderaan