Weergave in displaytje vastzetten?

Rosinfield

† In Memoriam
Misschien dat één iemand onder de Citigo rijders dit weet. Ik heb in de Up! een klein displaytje onderin de km teller, waar wat gegevens worden weergegeven. Met de tuimelschakelaartjes aan de rechter stuurhendel kun je door de diverse weergaven scrollen. Nu vroeg ik mij af of er een manier is om één van die weergaven vast te zetten, zodat die de volgende keren dat je start blijft staan. Nu staat hij bij elke keer opnieuw starten weer op de "standaard" weergave
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nou ja, als het niet kan en er niets anders op zit dan even handmatig scrollen, is het ook geen ramp. Maar dan weet ik dat er stock geen optie is om dit te doen
 

JeSko

Forumguru
Heb het even voor je gevraagd op een video van VagTechniek over de BC van de UP. Daarin leggen ze uit hoe de BC in te stellen, ik heb gevraagd of het mogelijk is één vaste weergave te behouden , en zo ja hoe.
 

hemi24

Forumguru
Voor zover mij ooit is opgevallen blijft dat bij de Up! gewoon staan op de laatst gekozen stand?!?
 

hemi24

Forumguru
En als je de weergave opzoekt die je wilt zien met de up/down op het einde van de ruitenwisserhendel en dan kort bevestigd met de knop onderop de hendel?

@JeSko : toch een redelijke hoeveelheid tekst voor “niets”...

upload_2020-8-18_20-36-24.png
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Kort drukken en minuut blijven zitten dan uitstappen en afsluiten en rondje in de tuin lopen en auto openen en je weet het !
Het werkt nu meteen en dus morgen ook of nu niet en morgen ook niet....:pieker:
 

hemi24

Forumguru
Blijft het geheugen wel, zoals gemiddeld verbruik?
Anders zou het wellicht een eerste signaal zijn voor een accu die minder wordt... Ga ik niet vanuit, maar het kan natuurlijk!
 

JeSko

Forumguru
Al een geluk, dit was nog het antwoord van VAG techniek. Maar jouw UP is om te beginnen al geen eerste generatie dacht ik?

Screenshot_20200819-095848_YouTube.jpg
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dank je evengoed @JeSko ! En ik heb het desalniettemin voor elkaar gekregen. Maar misschien moet ik niet te vroeg juichen ;)
Geweldig ook hoe VT altijd snel en adequaat reageert op elk mailtje. Daar begrijpen ze hoe het werkt, tevreden klanten krijgen en houden
 
Bovenaan Onderaan