Weergave gemiddeld brandstofverbruik in Maxidot

Kirsten

Senior Member
Ok, ik zal het eens vragen. Moet toch terug met mijn ramen, dus mooie gelegenheid om ernaar te vragen.
 
Ok, ik zal het eens vragen. Moet toch terug met mijn ramen, dus mooie gelegenheid om ernaar te vragen.

Ja precies!
Wat je ook in kan laten stellen is dat je deuren op een gegeven moment vanzelf op slot gaan, alleen nadeel is dat hulpdiensten er moeilijker in kunnen als dat zou moeten, daarom laat ik het niet doen. Maar dat verbuik lijkt me ook veel makkelijker

Mijne mag de 28e ook terug, er komen druppels water naar binnen en heb met sturen afwijking naar rechts.
 

Scheppie

Actief lid
Niet meer te hoeven rekenen is gewoon erg makkelijk.
Ik heb begrepen dat bij een "noodstop" de deuren weer van het slot "af' gaan.....

Beide opties bevallen mij prima
 

tlpeter

Actief lid
Ik denk dat hier het standaard boordcomputer display en de maxidot door elkaar gehaald worden

Ik heb alleen ervaring met de maxidot en daar kan je het huidige verbruik en het gemiddelde verbruik aangeven door middel van een druk op de knop

Persoonlijk vind ik de liter per 100 km makkelijker
 

cvegreen

Forumguru
Ik heb begrepen dat bij een "noodstop" de deuren weer van het slot "af' gaan.....

Die optie zit bij mij ook en is actief.
Daar ik het begrepen heb zou het inderdaad slot " af" gaan als je een noodstop moet maken of je een ongeval krijgt.
Bij mijn Hyundai was dat ook actief en dat is na mijn ongeval gewoon "af" slot gegaan + dat alle lichten gingen branden (knipperlichten, binnenverlichting,mistlichten voor en achter.) Dus heb ik er goed oog in dat het wel feiloos zal werken , hopelijk moet ik het niet nog eens meemaken dat het werkt.
 

EdK

Forumguru
Ja precies!
Wat je ook in kan laten stellen is dat je deuren op een gegeven moment vanzelf op slot gaan, alleen nadeel is dat hulpdiensten er moeilijker in kunnen als dat zou moeten, daarom laat ik het niet doen

Dat is niet geheel waar wat je zegt !
Bij 20Km en harder gaat de deur op slot , zodra je je sleutel uit contact haalt gaat de deur automatisch van slot ! Tevens kun je hem weer van slot halen met de knop hiervoor ( opslot / vanslot )
Tevens is het zo als de hulpdiensten van pas zouden zijn !! Een aanrijding dus ! Evenzogoed de deuren van het slot zijn ! want zodra de airbag aanspreekt dan gaan de deuren ook van het slot !!
Dus de veiligheids aspecten zijn wel degelijk in acht genomen door Skoda !
Deze functie's zijn trouwens niet alleen voor skoda, maar ook voor de andere VAG wagens van toepassing !
 

Maarten

Forumguru
De weergave l/km is dus wel in te stellen via de VAG-COM.
Zie bijlage.Mijn dealer heeft de auto afgeleverd met weergave l/km.
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    96 KB · Weergaven: 63
Bovenaan Onderaan