Weer wat geleerd (radio aan/uit via stuur)

Tallguy

Forumguru
Ik weet niet of jullie het al wisten...ik iig niet (schaam:blush:), maar als je een multi-functioneel stuurwiel heb, kan je de radio aan- of uitzetten door het volumewieltje een aantal seconden ingedrukt te houden.

Krijg tot nu toe ook lovende kritieken over de Yeti. Mooie kleurstelling, goede keuze van de velgen, ruimte auto, 1.2turbo valt zeker niet tegen....dat soort opmerkingen. ALtijd leuk :aangenaam:
 

vermeer

Nieuw lid
Zojuist de D Duster bekeken. En, ik moet zeggen, op alles wat ik bekeek, en voelde, kreeg ik heimwee naar mijn Skoda Yeti. Behalve de prijs :)
 

Mark

Banned
Wat heeft in godsnaam de Duster met de autoradio van de Yeti te maken :icon_smile_question
 
mijn vrouw heeft vroeger een roze duster gehad, stond haar heel leuk
maar dat even ter zijde.

Kensei, die optie zit er idd op, nog 1 annulering en je bent er bij!

keep your fingers crossed.

2334740.jpg
 

Gieliovd

Forumguru
Kensei is er al bij!

Handige functie op zich maar ik zou me al snel gaan ergeren aan het feit dat je hem lang indedrukt moet houden. Dan ben ik allang hop-hop met de hand naar de radio geweest.

Ik miste deze functie vandaag nog op mijn bedrijfswagen trouwens!

@Vermeer..... over off-topic reageren gesproken :S Polypenko kan er ook wat van, foto's van je vrouw posten!
 

Erkens

Lid
Ik zet de radio eigenlijk nooit uit, als ik even geen "herrie" wil dan mute ik gewoon :tongue:
Overigens, gebruik ik de volume button op mijn amundsen nooit omdat ik het lelijk vind als het symbool op het draaiknopje niet goed staat want dat ding draait mee. Ik weet het, ik ben raar :tongue:
 

Basjo

Lid
Ja Erkens, ik kan me dat goed voorstellen. Tis toch zonde als het tekentje op het knopje schuin staat. Grappig... ik dacht dat ik alleen raar was.
 

Erkens

Lid
Mocht ik wel dat draaiknopje gebruikt hebben dan draai ik hem altijd weer goed als ik de sleutel uit het contact gehaald heb.
 

Tallguy

Forumguru
hmmm...ik heb die tik ook...wil ook dat het symbooltje netjes staat :1761:

:ot: @Erkens: ben jij niet bij de meeting zaterdag met je Yeti? Er is ietsjes ruimte geloof ik vrijgekomen.
 

hemi24

Forumguru
Erg herkenbaar van het rechtopstaan van het symbooltje...

Heb trouwens even geprobeerd, maar bij mijn gefacelifte O2 met MFL en Columbus gebeurt er niets als ik de volume ingedrukt hou. Kort drukken activeerd de spraaksturing van de telefoon, maar bij langer drukken geen (re)actie.
 

kcj

Actief lid
:ot:
Ik draai altijd de sigarettenaansteker met de rookpluim omhoog.

Zou de Duster een topje hebben om aan te draaien ? (die van Vermeer :blush:)

Dit is een topic dat goed fout / off-topic gaat...

:471: voor de mod's

Koen
 
Bovenaan Onderaan