Webshop Genuine Skoda Accesories

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Op mijn laptop wordt de site aangemerkt als Malicious en dus automatisch geblokt (Malicious Site Blocked). Dat belooft niet veel goeds.......
 

Nieles

Lid
Dat kan/heeft te maken hebben met de achterliggende certificaten op de website. Heb hier zelf in het verleden zelf ook last mee gehad dus dat zou ik mij niet heel erg druk om maken.

En vanuit CZ kan het even duren natuurlijk. Hoe lang geleden heb je besteld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Busso

Actief lid
Ik heb het 10 dagen geleden besteld. Nette bevestiging gekregen daarna niets meer. Ook geen reacties op mails. Is via PayPal betaald dus ik kan ook via PayPal proberen geld terug te halen.
 

Tees

Donateur
10 dagen vanuit Tsjechië kan best. Ik heb wel eens bij autodily/skodaparts besteld (ook in Tsjechië) daar was de communicatie ook niet geweldig, begon me al zorgen te maken, maar na een week of 2 waren mn spulletjes er gewoon! Dus ik zou nog even een paar dagen afwachten.
 

EdK

Forumguru
Vloegel was 2 weken ook normaal bij Superskoda
Nu ze door ons zo'n grote groei hebben gemaakt is dit een stuk korter geworden en hebben we dit met een 3 a 4 dagen.
En ja vloegel met superskoda comuniceren ging ook in steenkool engels, anders begreep men je ook niet !
 

Busso

Actief lid
Nadat ik geen enkele reactie had gehad van de site op mijn mail in Engels en Duitsl kreeg in na weken tot mijn verrassing de mupflaps thuisbezorgd. Blij dat het is binnengekomen maar voor mij niet de site om onderdelen te bestellen tenzij je het niet erg vindt lang te wachten en geen tussentijdse updates te krijgen. Morgen ga ik de erop schroeven zodat ik geen viezigheid meet op de portieren en spiegelkappen zal zien.
SRSyWHD.jpg
 
Bovenaan Onderaan