Water in Fabia I

Jazeker, ramen op een kier voor de luchtstroom!

In principe zou ik als ik de deuren en ramen dicht heb en de tuinslang erop zet moeten kunnen zien of het waterdicht is toch? Bekleding zit nog niet op de portieren, dus als er lekkage is zal dit wel zichtbaar moeten zijn?
 

Herperduin

Forumguru
Je kan dan alleen zien of de deurpanelen niet lekken. Kan uiteraard nog zijn dat er elders iets lek is maar je sluit nu in ieder geval de optie deurenpaneel wel uit. Ik zou dit dan per deur doen als ie wagenwijd open staat en niet met deuren dicht want als lek elders zit krijg je alsnog veel water binnen…
 

EdK

Forumguru
Zou zeker nog even een dag lekker wachten, laat eerst die kit maar lekker uitharden.
En met beetje massel regent het morgen dus dan kun je ook ritje regen doen en anders de wasstraat...
 

Arjan1985

Senior Member
Je zal ook vast wel eens iets kopen wat in een doos zit waar dan van die droog korrels in een zakje bij zitten. Die heb ik nu onder de mat liggen. Wellicht helpt het:pieker:
Duurde bij mij paar weken en heel wat krant edities voordat het water weg was.

M’n eerste auto was een Colt, lekte ook daar boorde ik op een duur maar enkele gaten in de bodem. Liep het water gewoon weg:ROFLMAO:
 
Kwam ergens een tip tegen om van die kattenbak 'kristallen' te gebruiken om vocht te absorberen. Hiervan wat in twee oude kussenslopen gedaan en op de vloer gelegd. Eens kijken wat dit doet.
 
Bovenaan Onderaan