Water in de kofferbak.

Pim Smit

Senior Member
Allen,
Water de kofferbak van de Karoq
Hebben jullie ervaring met dit euvel en misschien weet iemand wat een veelvoorkomende oorzaak is.
Is het het sluitrubber? Het Panoramadak?
De afdichting van de achterlichten?
Wie kan deze watersnood ramp verhelpen.
Alvast dank.

hemi24

Forumguru
Afwatering van het panoramadak is de eerste verdachte, ander mogelijkheden zijn de rubbers van de klap zelf of de diverse doorvoerrubbers.
Ook bij naderhand gemonteerde trekhaken wordt er nog wel eens vergeten iets correct terug te plaatsen, helaas…

PizzaPieter

Donateur
Check ook deze, van gisteren. Ander model, zelfde probleem.
Belangrijk om te checken of het alleen in kofferbak zit, of ook in matten voor de achterbank en bij de voorstoelen.

Om champignons in je auto te voorkomen: zorg ervoor dat je ALLES goed laat opdrogen.

1761649927788.png

Pim Smit

Senior Member
Afwatering van het panoramadak is de eerste verdachte, ander mogelijkheden zijn de rubbers van de klap zelf of de diverse doorvoerrubbers.
Ook bij naderhand gemonteerde trekhaken wordt er nog wel eens vergeten iets correct terug te plaatsen, helaas…
Ja. Ik heb een later gemonteerde trekhaak.
En de rubbers ga ik nalopen.

PizzaPieter

Donateur
Ik zie dat ik de link vergeten ben en alleen een foto geplaatst heb

EdK

Forumguru
Ik besef dat ik aan ‘de bak’ moet.
Hoeft niet als je liever paddo's in de wagen hebt !
Maar leegzuigen die kofferbak en dan kranten erin leggen en in begin dagelijks vervangen.
Als het dan droog is en het begint te lekken kun je vaak aan de droge krant die je erin had gelegd zien vanwaar het water komt...

EdK

Forumguru
Alles kun je eten
Of je er high of ongelooflijk ziek van word , dat kan ik je niet vertellen
Misschien dat de jeugd hier dat beter weet ??? :D

Bovenaan Onderaan