Wat wordt de Auto van het Jaar 2013?

EdK

Forumguru
Dan werd het voor mij toch echt de Fabia en die wagen met die ster kan mooi in de garage van de dealer blijven staan.

Skoody Boo

Actief lid
Ik zou de Mercedes nemen, verpatsen, Fabia kopen, en met de rest iets leuks doen. Maar helaas, no way dat ik voor dit soort keuzes wordt gesteld.

piair1982

Forumguru
@ sitechris.

als ik een ster wil rijden bel ik wel een taxi.

Keuze is simpel: Fabia full option. :)

(Sorry voor de offtopic... Nu weer on topic)

sitechris

Donateur
Goh, dat er autoliefhebbers zijn die liever in een Fabia 1.2 TSI rijden dan in een AMG Mercedes. En zelfs meerdere mensen. Best bizar. Ik heb de Fabia ook gereden. Helemaal geen slechte auto, maar niet direct leuk, spannend, snel, fantastisch gebouwd, mooi of iets dergelijks. Eerder functioneel, praktisch, degelijk, zuinig etc. Prima voor dagelijks gebruik, maar als droomauto imo niet de meest voor de hand liggende keus.

Overigens de taxi-associatie heb ik niet als ik kijk naar Mercedes-Benz - SLS AMG - SLS AMG

Skoody Boo

Actief lid
We hoeven het van mij verder ook niet over Fabia's te hebben hoor, maar er zit wel een on-topic elementje in het geouwehoer:
>> Is prijs iets dat wordt meegewogen in deze verkiezing, of gaat het alleen om de dream factor?

Rallye

Forumguru
Meer in de vorm van prijs/kwaliteitverhouding. Echte dure auto's maken daarom geen kans meer. Volgens mij was dit naar aanleiding van de verkiezing van de Porsche 928 tot auto van het jaar.

Volgens mij is de B-max de enige in het rijtje die iets speciaals heeft, al spreekt dat mij niet aan. De rest is vooral erg gewoontjes, of te duur (Range Rover).

Bovenaan Onderaan