Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goh, dat er autoliefhebbers zijn die liever in een Fabia 1.2 TSI rijden dan in een AMG Mercedes. En zelfs meerdere mensen. Best bizar. Ik heb de Fabia ook gereden. Helemaal geen slechte auto, maar niet direct leuk, spannend, snel, fantastisch gebouwd, mooi of iets dergelijks. Eerder functioneel, praktisch, degelijk, zuinig etc. Prima voor dagelijks gebruik, maar als droomauto imo niet de meest voor de hand liggende keus.
We hoeven het van mij verder ook niet over Fabia's te hebben hoor, maar er zit wel een on-topic elementje in het geouwehoer:
>> Is prijs iets dat wordt meegewogen in deze verkiezing, of gaat het alleen om de dream factor?
Meer in de vorm van prijs/kwaliteitverhouding. Echte dure auto's maken daarom geen kans meer. Volgens mij was dit naar aanleiding van de verkiezing van de Porsche 928 tot auto van het jaar.
Volgens mij is de B-max de enige in het rijtje die iets speciaals heeft, al spreekt dat mij niet aan. De rest is vooral erg gewoontjes, of te duur (Range Rover).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.