Wat is ie waard? Onze 2 liter combi..

woutr

Forumguru
Enig idee wat mijn fabia combi uit 2007, 2.0 versie, waard zou kunnen zijn? Km stand is 223000 en er zit een complete onderhoudshistorie bij. Ik kom er niet echt uit omdat ik niet veel vergelijkingsmateriaal heb, het is natuurlijk wat de gek ervoor geeft maar een indicatie zou leuk zijn

87-XV-FJ
 

darkprojectx

Forumguru
Nou, ik zeg tussen de 1500 en 2000

Als je hem zou inruilen bedoel ik dan.
Vindt je een koper dan zou het max 3000 zijn.

Toevallig die van mij met iets neer op de teller ingeruild. "Het gaat om de catalogus/dagwaarde meneer". Jaja.. Maar als je een auto van 12000 gaat kopen krijg je 1250 en als je een auto van 17000 gaat kopen krijg je 1750. Fijn die dealers. Ik heb hem ergens anders ingeruild zodat ik er nog wat voor terugkreeg en heb fijn een andere laten importeren. Nederlandse boeven..
 

JPs_OC2

Donateur
Je zou even op Gaspedaal.nl kunnen kijken. (Doen veel dealers ook ;)). Met de zoekterm onderhoudshistorie erbij kwam ik op negen exemplaren. Prijzen vanaf € 2500,- tot iets meer dan € 7000,-. Uiteraard afhankelijk van aanwezige opties.
 

oco1979

Forumguru
das moeilijk, in belgie zou dat recupel bijdrage zijn of overname premie
nederland weet ik dat niet,wagens kosten bij jullie wel meer.
 

woutr

Forumguru
Zoiets had ik ook in gedachten. Gaat om inkoop door de handel dus ik verwacht niet dat die veel hoger dan 1500 gaan eigenlijk. Particuliere verkoop levert dan toch meer op maar ik heb weinig zin in dat gedoe
 

JPs_OC2

Donateur
Sorry, ff niet goed gekeken, neem me niet kwalijk. .......dagwaarde.
Inruil ligt inderdaad tussen de €1200,- en €1500,-. Particuliere verkoop tot ongeveer €2000,-, wellicht hoger.
 

darkprojectx

Forumguru
Het is meer de keuze, wil je hem oprijden en eventuele reparaties voor lief nemen of koop je een andere/nieuwe(re) auto en ruil je deze met pijn in.
 

darkprojectx

Forumguru
Haha bij mij ging hij wel met een beetje pijn weg. Met zn lekkere rijgedrag en brullende uitlaat, laatste ritje hebben mn fabje en ik nog even plezier gemaakt!

Maar nu ook heel blij met mn nieuwe auto!

Wat komt er bij jou voor terug?
 
Bovenaan Onderaan