Wat is er met Veejay's octavia gebeurd?

Karstieman

Forumguru
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

't zal niet veel sprintjes winnen zijn met een Touran 1.6 /forum/images/graemlins/smile.gif
 

ericb

Actief lid
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

Ik doe nog even rustig aan ivm de kilometerstand, ik geeft geen garantie dat ik in de toekomst de verleiding altijd kan weerstaan om eens een niets vermoedende alfa of BMW te verrassen op de AC Verhoef.
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

Ik moet zeggen dat ik de 1.6 best mee vind vallen! Zeker voor die schoenendoos. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Ik val nu fiat punto's en ford ka's lastig hahah /forum/images/graemlins/rockon.gif, is ook spannend (je moet zaken altijd in perspectief zien).
 
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

Ach, je kunt het slechter treffen, ik heb een keer schade gehad aan een Passat, en ik kreeg een Peugeot 206, 1.nix al 'vervangende' auto mee !
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

Ik was hem ook wel aan het knijpen bij het verhuurbedrijf...
De bergimngsmannen waren mij aan het plagen dat die gele Ford Ka mijn leenauto zou worden..

Toen ik die touran zag was ik wel opgelucht.
 

Droopy

Actief lid
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

Je weet waar KA voor staat..

Kleine of K.. Auto
Ligt eraan hoe je er tegenover staat
 
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

Dat kan ik beamen...toen ik wachtte op de aflevering van mijn Alfa heb ik 4 (VIER!!!) maanden een Ka 1.2 als voorloop auto gehad /forum/images/graemlins/mad.gif
Daar trap ik dus never nooit meer in!
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

4 maanden is lang! Ik vond 2.5 week al een eeuwigheid eerlijk waar! /forum/images/graemlins/1439.gif

Maar...

Vandaag heb ik hem weer! /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Allemachtig zeg wat een enorme power heeft de 2.0tdi! Was een genot om vandaag weer naar huis te rijden /forum/images/graemlins/923.gif

http://picserver.student.utwente.nl/v/FRLC2PGI93X0

(maar het wendt wel snel /forum/images/graemlins/ahum.gif)

Nog uitgebreid met de schadeherstelbedrijf gesproken en die zeiden dat ze volgens alle iso normen enzo werken, verplicht originele onderdelen moeten gebruiken etc. (als je particulier rijd zou ik daar dus niet naartoe gaan)


Anyway, Alleen is mijn oct kennelijk minder blij /forum/images/graemlins/disc.gif met wat ik hem per ongeluk had aangedaan. Als wraak heeft ie mij te grazen genomen doordat ik mijn automatische wissers aanhad en bezig was met de vooruit afdrogen....

(minder smakelijk plaatje) /forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif



http://picserver.student.utwente.nl/v/0AKRI95JL87X
 

Octaviarijder

Actief lid
Re: Wat is er met Veejay\'s octavia gebeurd?

Revanche off the ruitenwisser. Ach ja, je moet wat over hebben voor je auto. /forum/images/graemlins/tongue.gif
 
Bovenaan Onderaan