Columbus Wat is de laatst beschikbare software en kaartversie voor de Columbus

Wie kan mij vertellen wat de laatste software en kaart versie is van de Columbus?
Nu heb ik van de site http://www.navigation.com/is-bin/IN...mbus&&NewDomainName=Navteq-NavteqEurope-Site& de laatste versie gedownload maar daarin staat een metainfo2.txt met een kopje dat het voor een Audi zou zijn.
In de SW Train versie staat ook MHIG_EU_AU (Audi) ipv MHIG_EU_SK (Skoda).
Gaat deze dan wel werken?
Of heb ik al de laatste versie?

Ik heb wat foto's gemaakt van de versies die er nu in staan.

image.jpeg image2.jpeg image3.jpeg image4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Als het de nieuwe Columbus is kan je die hier downloaden:

http://www.navigation.com/is-bin/IN...mbus&&NewDomainName=Navteq-NavteqEurope-Site&

P78, is bij mijn weten de laatste versie.

Hoe kan ik dan zien of ik nu versie P78 heb?

In de download van de website zit een metainfo2.txt bestand waar onderstaand in staat:

############################################################################
#
# This is the description file for the Software Update of Audi components
#
############################################################################

[common]
MetafileChecksum = "5a645d99293d2944c90f9a3c63cb432ec834e545"
skipSaveTrainName = "true"
BlockedTrains = "MHIG_EU_AU_P0041,MHIG_EU_AU_P0033,MHIG_EU_AU_P0025,MHIG_EU_AU_P0134"
release = "2014"
vendor = "ESO"
region = "Europe"
variant = "FMU-H-*-*-*"


Is het dan wel voor de Skoda?
In mijn auto staat nu MHIG_EU_SK_P1055. Hierboven zie ik geen vergelijkbare nummers staan.
 
@marseel, download gewoon de versie via de link, dan weet je zeker dat je de laatste versie hebt.

Vandaag de download op SD gezet. Computer uurtje mee bezig geweest om de zip file uit te pakken naar de SD.
Vervolgens in de Columbus ingevoerd en vanuit Setup, Versies de update gestart. Update werd gevonden op SD en is ongeveer een uurtje bezig geweest met updaten. Na voltooiing is de versie nog exact hetzelfde.
Oftewel had ik al de laatste versie.
Zou handiger zijn als hij voor het updaten zou zeggen dat de laatste versie al geïnstalleerd is.
Scheelt weer tijd.
 
Bovenaan Onderaan