Wat een plaats...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark

Banned
...om de zekering kast in de zijkant van het dashboard te plaatsen.
In het weekend de zekering van de sigarettenaansteker laten springen, die staat ook al op zo'n rotte plaats, en dacht vandaag die rap even te veranderen na het werk.
Niet dus.
Eerst het boekje erbij omdat ik ze nergens vond, dan een halfuur liggen kl*ten om het zijdeksel er af te krijgen (de straat heeft eventjes mijn mening over Skoda mogen horen) en kom dan tot de ondekking dat er nergens reserve zekeringen bij zitten.
Dit vind ik echt negatief /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif , voor het zelfde sta je ergens in één of ander boerengat en springt er een zekering die je nodig heb om de boel draaiende te houden..
Voila, moest eventjes van me af.
(Mijn mening over Skoda in tussen na een ritje opnieuw herzien.)

DJNeO

Actief lid
Ik vind het persoonlijk eigenlijk helemaal geen slechte plaats... bij een Volvo zul je hem daar ook vinden...

dan wanneer je kijkt naar de kap zul je zien dat aan de onderkant van het kapje een sleufje zit waar je een schroevendraaier of je sleutel in kan plaatsen om het kapje open te doen... Wanneer die open is zit daar een kaartje in met wat de plek is van alle zekeringen...

dat er geen reserve zekeringen inzitten vind ik niet gek, wanneer dat erbij zit is het alleen maar service van skoda, die dingen zitten voor zover ik altijd weet bij een reserve set lampen... (ben je volgens mij verplicht bij je te hebben voor als er een lamp kapot is /forum/images/graemlins/crazy.gif )
Dat de sigaretten aansteker op een K*T plek zit ben ik met je eens, maar ik gebruik die toch niet /forum/images/graemlins/smile.gif

Exciter

Administrator
Ook ik vind de plek van de zekeringen kast prima. Je hoeft niet helemaal in bochten onder het daschboard te kruipen, zoals bij mij vorige franse auto's. Je kan er heel goed bij en overdag heb je geen zaklamp nodig, zoals bij de anderen.

Nee, hoor, laat maar lekker zitten...

Jpoers

Lid
das juist een prima plaats. en niks zoeken zit gewoon een index op het klepje. binnen een paar seconden wip je het deksel er zo af. (terug zetten kost iets meer moeite, de metalen clipjes vielen er steeds af)

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

(terug zetten kost iets meer moeite, de metalen clipjes vielen er steeds af)

[/ QUOTE ]

Wanneer je de clipjes voor het terug plaatsen van de deksel helemaal naar binnen duwt en op zijn plek zet en niet te snel het deksel erop wilt plaatsen heb je nergens last van... /forum/images/graemlins/smile.gif

Jpoers

Lid
hoe bedoel je terugbuigt? ik had losse metalen veertjes erop zitten die er opgeschoven waren. maar zodra je het paneel rechtop zet vallen sommige eruit.... /forum/images/graemlins/winkie.gif

DJNeO

Actief lid
de metalen veertjes niet terug buigen, maar helemaal op hun plek schuiven, ik heb gezien dat wanneer je hem eraf haalt dat de veertjes wel eens half uit hun hok willen komen, wanneer je dit niet doorhebt en je zet hem weer erop zullen ze eruit vallen... /forum/images/graemlins/frown.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan