Wasstraat Den Haag

Als je gewoon een transport wasstraat bedoeld dan ga ik altijd naar XXL carwash in de waldorpstraat. Eventueel de shell op de binckhorst kan ook nog. Ben geen fan van de mcwash op zichtenburg..

Met de hand laten wassen kan ik je poetsbedrijf leyweg aanraden. Doet het echt supergoed en is niet heel veel duurder dan de straat. Wel iets uiteraard maar hij wast dan ook met de hand. Hele vriendelijke kerel.
 

Skodablauw

Nieuw lid
Top, dankjewel! Ik ga de test doen :) Ik zag dat je trouwens ook naast de waslaag een polishlaag kan kiezen. Is dat echt beter, of is dat gewoon onzin?
 
Hmmm tja het is iets wat achteraf als een soort regendouch erover heen gaat..

Ikzelf kom daar vaker en heb een waspas, soort prepaid tegoed kaart, en dan zijn de wasbeurten wat goedkoper. Meestal neem ik dan het duurste programma. Wat ik niet doe daar is de poetstraat. Is naar mijn idee gewoon een wasstraat zonder water.. volgens mij word het daar niet schoner van..
 

Stimpy68

Actief lid
Weet iemand in Den Haag een goedkope en goede wasstraat? Ik wil een waxlaagje voor de winter.

Als je verwacht dat dit "waxlaagje" de hele winter het gaat uit houden dan kom je van een koude kermis thuis. Dit houdt slechts enkele weken. Het is echt geen vervanging voor een goede poetsbeurt met daarna een goede wax. Of nog beter tegenwoordig, een coating.
 

0ri0n88

Forumguru
Waldorpstraat gaf bij mij swirls als een malle. Ik ga altijd naar arac bij de boogaard in rijswijk.
Die knaap op de leyweg is zeker een aanrader en betaalbaar.
 
Bovenaan Onderaan