wachten

ripper

Nieuw lid
Goede morgen allemaal,
Wij zijn in blijde verwachting van een gl besteld op 16 juni.Wat is dat wachten waardeloos.Is er geen speciale afdeling van de stichting korrelatie of een andere hulp organisatie?die ik kan bellen.Wij hebben nog geen brief van pon gehad waarover ik wel mensen zie schrijven op dit forum.Ook hebben wij nog geen prod. datum doorgekregen dit ivm vakantie in fabriek.Ik zie nu ik de gl besteld heb ook veel meer skoda,s rijden of moet ik nu echt gaan bellen met iemand en zit het in m,n hoofd?Is dit een mannending of zijn vrouwen er ook vol van?Die van mij vroeg na 10 jaar een toyota camry gereden te hebben op een verjaardag
;'schat wat voor een auto hebben wij ook al weer?Alleen als hij vuil is ziet en zegt ze het wel maar helpt nimmer mee met wassen etc.Verder houd ik heel veel van haar dus stop ik met klagen.Mijn/onze troost is dat wij niet de enige zijn maar vele lotgenoten hebben die wachten op hun nieuwe gl.sterkte iedereen.

Darkside

Forumguru
Wachten is altijd lastig. Ook al heb je geen GL maar een EBLN besteld. Hij is goed gekeurd door de LM en de WG maar wacht nog op bevestiging van de dealer. Dan kan hij me een verwachte lever datum geven en kan ik gerichter aftellen. Voorlopig hoop ik voor november te kunnen rijden. Tot die tijd maar lekker op internet kijken, dit forum lezen en voor de zoveelste keer de handleiding van de auto en het columbus systeem doornemen en wegdromen....
Ja het leven is zwaar als je wacht op je nieuwe auto.....

Het wachten is inderdaad gewoonweg irritant maar ja er zit gewoon niets anders op. Maar wat voor skoda greenline heb je besteld fabia, octavia of superb.

corsaar

Senior Member
Wachten, uitkijken naar iets, verlangen,vol verwachting, voorpret,
blijdschap enzv. wat wil je nou nog meer.
Het hebben van de zaak is het einde van al dit vermaak.
Succes met wachten!!

Trucker

Actief lid
dit forum is een therapie die het wachten een beetje dragelijk maakt , ik
vind wachten niet leuk. ik ben ook niet gewend om op een auto te wachten
omdat het mijn eerste nieuwe auto is en die andere auto's had ik altijd binnen
een paar dagen , het is het wachten waarschijnlijk wel waard.
Ik heb ook nog nooit zoveel op een forum gekeken , maar het helpt wel.

wimv

Actief lid
@ripper: wachten = shit !!! hoe langer wachten, hoe meer sh.... Maar je bent in goed gezelschap als je zo dit forum leest. Gedeelde smart = halve lol. Sterkte aan alle wachtenden.:biggthumpdown:
Wim

ripper

Nieuw lid
Hallo,
wij hebben een fabia betseld octavia was m,n eerste keus had in een rs 200 pk versie gereden maar die is prive rijden te duur voor mij.Omdat ik veel woonwerkverkeer kilometrs moet maken en slechts openbaar vervoer vergoed krijg was de belasting vrije fabia een verstandigere keuze.
mvg ripper

pierre27

Actief lid
voor ripper ... of het alleen mannen zijn die ....

Ja dus .....
Niet zo ongeduldig. Ik vind jullie: Mannen!! zo ontzettend ongeduldig.
Niet allemaal, maar sommigen kunnen er wat van hoor!! Sjonge jonge!:ahum:
Zwangerschappen duren nou eenmaal lang en bij een auto sowieso al korter dan een echte, dus waar piep je over !?
Als iedereen zo'n 12 weken moet wachten, moet jij dat minstens ook.
Ieder op zijn tijd. En besef goed, dat de voorpret altijd NOG leuker is.
Maar ik kan je verzekeren, ALS je hem eenmaal hebt ........... dan kan je alleen maar genieten. Dus blijf maar lekker jaloers voor een tijdje.
IK, als vlam van de naamsteller van deze mail, heb net 2 dagen (TWEE ja) + onvernachting de Fabia Combi Greenline (want afkortingen zijn zo sneu:biggthumpdown:!!, Welke wagen heeft nou zo'n volledige naam, bijna van Adel!! dan moet je hem/haar ook adelijk behandelen) in mijn eentje gereden en wat was het heerlijk. Lieflijk en vol vertrouwen uitgezwaaid door mijn wederhelft.
Zij, want wij hebben een vrouwengezin met 1 haan!!, is een pittig karretje, je moet even wennen aan het "andere rijden", maar dat is zó gepiept. Lekker ruim en zooooo zuinig!! Waard om gewoon geduld te hebben en te houden. Voor álle zwangere mannen. Prettige zwangerschap verder!
Groet :cheer: en :yeah:

wimv

Actief lid
@pierre27/vlam: dank je uit de grond van ons hart. Dit hadden we nu net nodig !! Je maakt het wachten net weer een stukje draaglijker.
Groet van de wachtende mannen.

Bovenaan Onderaan