wacht al 14 weken....

Ben op 17 juli overstag gegaan en heb mijn auto ingeruild voor de Fabia Combi Greenline. Proefrit was boven verwachting! Auto komt pas in november...:shocked: wachten duurt lang....

Besteld: Fabia Combi greenline, storm blue, met MDI, Maxi dot, dakrailing, navigatie, armsteun.
 

corsaar

Senior Member
14 weken is heel normaal(uitzonderingen daargelaten) hopelijk wordt
je wachten binnekort beloont.
 

Tonnie

Nieuw lid
wachttijd

Ben op 17 juli overstag gegaan en heb mijn auto ingeruild voor de Fabia Combi Greenline. Proefrit was boven verwachting! Auto komt pas in november...:shocked: wachten duurt lang....

Besteld: Fabia Combi greenline, storm blue, met MDI, Maxi dot, dakrailing, navigatie, armsteun.

Hoorde zojuist van de dealer dat er leveringsproblemen zijn voor de Greenline modellen met opties. levering van eind oktober zal naar verwachting nu januari 2011 worden.
 

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]
Mag ik iedereen even wijzen op een aantal zaken?
1. Als iemand iets kwijt wil over een bestelde auto, kan dat hier en niet in het Fabia2 forum. Dit geldt voor HiLVS.
2. Dat iemand 14 weken moet wachten is vervelend maar moet je niet klagen noemen. Ik lees het bericht van HiLVS nl niet zo.
3. Het is nergens voor nodig om in een bestaand topic door te gaan als HiLVS een nieuw lid is, zijn 1e posting doet en verteld dat hij een Fabia combi greenline heeft besteld.
4. Het is dus ook niet nodig om te roepen om slotjes in dit geval (Wanderer en Hetzer)
5. Kletsen over andere of het soms een wannabe mod is of niet...dat doe je dan maar in de kantine, niet hier.
6. Topic is opgeschoond. Hou het schoon aub. Als er iets moet gebeuren of je bent het ergens niet mee eens, dan hoef je nog steeds niet per se hier te reageren, maar kan je ons ook even inseinen.
[/MODERATORBREAK]

@HiLVS: wil je je ook voorstellen in het Meet&Greet topic?
 

skoda1976

Nieuw lid
heb net een belletje gehad van mijn autodealer dat mijn auto op transport staat naar nederland.
ook ik heb mijn auto op 17 juli besteld dus waag gerust een belletje naar je dealer die kan je precies vertellen of hij al gemaakt is of op transport staat. geduld wordt beloond!!
 
Bovenaan Onderaan