Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanwege een storing moest ik een zekering verwisselen, toen kwam ik naast de zekeringen deze schakelaar tegen, hij bedient het dimlicht. Is dit een soort van noodverlichtingsmogelijkheid?
Nou... da's niet waar, in ieder geval niet bij mijn Roomster.
Als de schakelaar gebruikt is om het dagrijlicht te activeren; dan zijn aan de voorzijde de dimlichten aan, zodra je de contacsleutel omdraait, en aan de achterzijde de gewone achterlichten.
Zoals het eigenlijk ook hoort.
Okee...kan het niet meer nagaan, maar ik dacht dat bij mij alleen de dimlichten gingen branden en verder niks. Maar het is al even geleden dat ik dat had geprobeerd...
Maar waarom zit die schakelaar dan zo weggestopt, je kunt er alleen maar bij door de deksel van de zekeringenkast weg te nemen, en dat doe je echt niet rijdend.
@transit : omdat je het in principe éénmalig instelt en daarna eigenlijk niet meer verandert.
Bij de nieuwere modellen zitten dit soort opties vaak in setup menus, maar zoveel jaar geleden heeft men bij VAG blijkbaar bedacht dat daar een knoppie voor moest komen.
Maar waarom zit die schakelaar dan zo weggestopt, je kunt er alleen maar bij door de deksel van de zekeringenkast weg te nemen, en dat doe je echt niet rijdend.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.