Waarschuwing camera

Ik heb het hele Skoda connect package. En ik heb de camera waarschuwingen aangezet maar tot op heden heb ik in de navigatie nog geen waarschuwing gezien. FM laat ze wel zien. Is er ergens een instelling die ik niet goed heb staan? De maps zijn wel steeds up to date want zie ook regelmatig het symbool dat ie aan het downloaden is. Ik neem aan dat de camera’s op dezelfde manier zichtbaar moeten zijn als benzinepompen en laadpalen?

hemi24

Forumguru
Ik ben nu wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet en waar jij dan precies zelf die meldingen kunt geven als je een spookrijder ziet…!

Ik ga iets nieuws leren, denk ik?

hemi24

Forumguru
Heb de handleiding van de recente Kamiq’s al even doorgespit, maar daar kwam ik niks tegen wat erop leek, dus ik ben erg benieuwd!

:)

Nu ik dit allemaal zo lees begin ik te twijfelen. Ik zal vanavond nog eens in het menu kijken, want ik meen me te herinneren dat je het aan moet zetten en dat er een waarschuwing bij staat dat het op eigen risico is. Ik heb Skoda Connect en daarbinnen kan je de app Traffication kopen. Maar mss werkt het alleen als andere Skoda rijders idd doorgeven als er een camera staat.
Ik hou jullie op de hoogte.

Het lijkt me idd sterk dat ik als nieuwe Skoda rijder iets weet waar andere members niks van weten!

hemi24

Forumguru
Traffication is toch gewoon een beetje uitgebreide online verkeersinfo die je daarna waarschuwt als je tegen het verkeer in gaat rijden?
Verder doet het bij mijn weten niet zoveel…

hemi24

Forumguru
Car2X heet dat binnen Volkswagen, maar daar krijg je in NL maar zelden meldingen van…

Wel gemerkt dat het bijvoorbeeld in Oostenrijk wel wegwerkzaamheden vroegtijdig meldt.

Heb het gevonden … dacht heel even dat ik gek werd. Anyway, hoe krijg ik de camera’s zichtbaar in mijn maps. File en wegwerkzaamheden krijg ik wel te zien …

IMG_2113.jpeg

hemi24

Forumguru
Staat aan toch? Dus als het al in NL ondersteund wordt zou je het vanzelf te zien krijgen…

Check ook even die 4 meldingen die nog ongelezen zijn, misschien moet je daar nog iets accepteren of aanzetten?

Bovenaan Onderaan