Waarom niet gelijk volle kracht.....

nomad

Senior Member
Als je nou je voorruit wil ontwasemen, waarom gaat dat ding dan niet gelijk op volle kracht aan de gang ipv 8 van de 10 streepjes. Pas als ik hem zelf voluit zet, schiet het een beetje op. Iemand een verklaring ?
 
Het kost minder energie? /forum/images/graemlins/confused.gif
Net als wassen op 40 graden ipv 60.

Maar ik heb me dat ook al afgevraagd waarom dat niet meteen naar max gaat. Dat wil je wel, anders druk je die knop niet in
 
Gisteren nog even gekeken, maar ook daar ligt het niet aan. Grappig is wel dat wanneer je de temp. op LOW zet, hij wel 100% gaat blazen...
 

Mark

Banned
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb het nog niet geprobeerd, maar onder de 2gr. C. werkt de airco niet. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft??

[/ QUOTE ]
Als de temperatuur onder de 4 (en niet 2) graden komt werkt de airco niet meer, is voor de Octavia en Fabia het zelfde.
 

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb het nog niet geprobeerd, maar onder de 2gr. C. werkt de airco niet. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft??

[/ QUOTE ]
Als de temperatuur onder de 4 (en niet 2) graden komt werkt de airco niet meer, is voor de Octavia en Fabia het zelfde.

[/ QUOTE ]
Het wordt ook hoorbaar gemaakt (4 graden) door ons aller zo gewaardeerde pingeltje /forum/images/graemlins/uitlachen.gif. He he het woord pingeltje had ik al een tijd niet meer gelezen op het forum,,,moest effe, helaas off topic, sorry. /forum/images/graemlins/545.gif
 
Nee. Het is 2 graden.

Het pingeltje bij 4 graden is een vorst warschuwing, en heeft niets met de climatronic te maken.

Voor de ongelovigen: pagina 131, linksboven.
 
Bovenaan Onderaan