Waarom komt de watertemp steeds op display

als de klok op de display staat, en vastgezet is, gaat die na een tijdveranderen in de watertemp.
heeft iedereen dat?????
iK HEB EEN SKODA CITO GO FReSH
 

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat je eerst even jezelf netjes voor mag stellen conform het reglement waarvan je hebt gezegd dat je het hebt gelezen.
Daarnaast is het echt niet nodig om in hoofdletters te schrijven, dat komt een beetje schreeuwerig over..

Inhoudelijk heb ik geen idee, wellicht eens in je instructieboekje kijken?
Kijk hier eens.. https://mediaportal.skoda-auto.com/...go/03-2012/Manual/A00_Citigo_OwnersManual.pdf

Ik denk dat je op pagina 10 het antwoord op je vraag kunt vinden, succes en laat nog even weten als je eruit bent?
 

Canon-Eye

Forumguru
Gebruik jij capslock voor vraagtekens?
Op mijn toetsenbord gebruik ik daar de shift voor.
Ik normaal ook, natuurlijk. Maar op mijn toetsenbord zit die Capslock vlak naast de A en de linker shifttoets - en (zelfs! :D ) mij overkomt het wel eens dat-ie per ongeluk met een van deze twee méé wordt ingedrukt. En dat valt daN SOMS PAs na een tijdje op - of niet, als ik heel snel op "Reageren" heb gedrukt...





(pfff... moet ik nou echt álles uitleggen?? :deuk: )
 

Rallye

Forumguru
Het boekje is overigens niet erg duidelijk. De vraag is of inderdaad bij iedereen de klok verdwijnt en wordt vervangen door de watertemperatuur. Dat lijkt mij erg onhandig, dus kan ik mij de vraag voorstellen. Over voorstellen gesproken: dat heeft de TS inmiddels gedaan.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ach als je de watertemp ziet oplopen weet je wel dat de cabine ook zo warm gaat worden...... lijkt me niet verkeerd toch ??
Daarnaast is het echt niet nodig om in hoofdletters te schrijven, dat komt een beetje schreeuwerig over..
Tsja als een MOD zijn topics ook al in hoofdletters doet..........zo af en toe..... waarom mag dit joch het dan ook niet ??
 

Rallye

Forumguru
Nou, je zou ook alleen de temperatuur kunnen laten zien als er iets mis is of mis dreigt te gaan (snel oplopende temperatuur bijvoorbeeld). Een klok in je dashboard komt meer van pas als koelwatertemperatuur die je bijna nooit hoeft te zien....
 

EdK

Forumguru
Een klok in je dashboard komt meer van pas
Tsja dat is jouw mening in deze...
Als ik al te laat ben hoef ik daar niet steeds op gewezen te worden tijdens de rit in de file....
Dan zie ik liever dat de temperatuur oploopt en het erg snel warm gaat worden in de wagen...:D
 

Canon-Eye

Forumguru
koelwatertemperatuur die je bijna nooit hoeft te zien..
Hangt erg af van jouw definitie van "bijna nooit".

Als ik de caravan erachter heb, dan wil ik vooral de olietemperatuur juist wel zeer regelmatig even kunnen checken en daar moet ik al 2x voor op een knoppie drukken gerekend vanaf het actuele verbruik dat ik standaard in de display heb staan. En weer 2x drukken om terug te komen natuurlijk.
Dat de koelmiddeltemperatuur gewoon continu zichtbaar is in een apart metertje vind ik dan wel prettig, al is het maar bij wijze van alarmsignaal (want het reageert niet op kleine schommelingen).

En de tijdsaanduiding staat bij mij al in de display én op de radio, dus nóg een klok is nergens voor nodig.
 

Canon-Eye

Forumguru
Nee hoor.
Ik heb onlangs een nieuwe moeten kopen (Start40 gekozen) en die geeft, eenmaal onderweg, alleen nog de ETA aan.
Maar die andere twee is toch al ruim voldoende, en als ik het helemaal 100% exact wil weten kan ik ook nog gewoon op m'n horloge kijken want dat wordt elke ochtend gesynchroniseerd met de atoomklok in Frankfurt.
Kortom, ik weet wel hoe laat het is...
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Tablet typt lastiger, moet veel vaker iets corrigeren en zat ook nog met een oog naar de kwalificatie in Abu Dhabi te kijken...
 
Bovenaan Onderaan