Waarde L&K

Wolf75

Senior Member
Wat zou de waarde zijn van een setje 2e hands 18 inch L&K velgen? Onbeschadigd met Imperial zomerbanden met 7mm. (die ik toch weg ga gooien) Ik heb geen idee wat ze nieuw kosten, maar ik weet wel dat ze 2e hands lastig aan te komen zijn. Ik wil mijn Superb zo origineel houden, dus ik heb er wel interesse in.

Wolf75

Senior Member
Nee deze........

Bijlagen

• Screenshot_20221225_192402_Messenger.jpg
    Screenshot_20221225_192402_Messenger.jpg
    390,6 KB · Weergaven: 18

JPs_OC2

Forumguru
De S3 L&K stond volgens de prijslijst standaard op de 18" Pegasus velgen. ( 8J x 18 - 235/45 R18 )
Zie foto in post #5

Bij Skoda-parts.com: per stuk € 245.38

Bij Skodaautoteile.de: €1150,- voor een set van 4
( In de lijst naar beneden scrollen, dan kom je ze vanzelf tegen )

Bij de webshop van Skoda zelf geen zoekresultaat.

hemi24

Forumguru
@Wolf75 : je hebt inderdaad gelijk, die zijn wel standaard geweest voor de L&K.
Ik zat met m’n hoofd bij de huidige versie, ookal is onderstaande een meeruitrusting:

1672044277537.png

Wolf75

Senior Member
@hemi24 die van jou foto zijn iig wel veel mooier. Nog effe over denken of ik die van mijn foto zal kopen. Ik kan ze voor weinig kopen, maar ik moet er wel een paar jaar naar kijken en elke keer bij van worden.

MaxN

Forumguru
De versie van @hemi24 is in mijn ogen idd de mooiste L&K velg. Persoonlijk vind ik deze ook veel mooier.
Minder mooi voor het wassen, maar je moet er wat voor over hebben.

EJS

Forumguru
In de 19inch variant heet ie Phoenix mocht je het niet kunnen vinden. Heb deze zelf ook 2e hands gekocht van een forumlid. Nog altijd heel blij mee. Staat mi erg mooi ook op een witte S3.

Wolf75

Senior Member
@EJS bedankt voor de info. Ik ga het in de gaten houden. Ik hoop voor het voorjaar het liefst een setje originele velgen te vinden. De Pegasus velgen heb ik nog eens bekeken op YouTube en tot de conclusie gekomen dat er zoveel mooiere velgen zijn dan die.

Bovenaan Onderaan