100-serie Waar vind je nog een Skoda 105?

cvegreen

Forumguru
Amai en zeggen dat ik naar een witte heb zitten kijken een maand of zo geleden voor amper 1500€ , maar die staat er niet meer op , maar daar was wel wat werk aan . Nu ja kan er nog veel over zeggen , maar hij staat er blijkbaar niet meer op en zal dus blijkbaar verkocht zijn .
 

Glenn

Actief lid
Wow 5000 is wel wat veel

Maar zullen nog wat verder zien

Paar weken gelden ook nog 1 belgie te koop zien staan maar was al weg

Wat leipzig is niet bij de deur voor 1 gaan te halen
 

pansaebr

Actief lid
skoda 105

Glenn,

ik heb hier nog het factuur liggen van de aankoop van een skoda 120GLS met als extra een leren dak, lichtmetalen velgen en sportstrepen in 1984 was toen een 130000 bfr (3222,615 euro )( toen aangekocht door pa, auto is spijtig genoeg ter ziele )




Wow 5000 is wel wat veel

Maar zullen nog wat verder zien

Paar weken gelden ook nog 1 belgie te koop zien staan maar was al weg

Wat leipzig is niet bij de deur voor 1 gaan te halen
 

van_der_P

Senior Member
Die auto bij Verdaat staat al een hele tijd te koop. Ondanks dat die weinig gelopen heeft, nog goed uitziet, heeft die een stevige prijs. Bijna 6000 euro of fl13.200,-- dat is meer dan die nieuw gekost heeft.
 

Roco

Lid
Momentel zie je ze nog/weer staan in wijk Haje in Praag.
In het dorpje Liben )beetje buurt van Davle staat er ook eentje , zo.n vaal grijsblauwe , in het dorp achter een reling. Na Prodej !
Maar ik zie ze altijd in Haje of Chodov wel langs de kant staan, bij de grijze flats.
Leuk speurdagje uit !
 

s100

Nieuw lid
Laatst eentje opgehaald in Uithuizen tegen de waddenzee aan
Betrof een witte 105 s.Ben daar druk mee aan het opknappen.
Verder staat er nog een bruine te koop op de site. skodaclub.nl
 

Fred Zwirs

Nieuw lid
net een 120 l uit Tsjechie meegenomen.kwam heel toevallig op mijn pad.De Skoda's 105/120 die te koop staan in tsjechie is vrijwel altijd bende hoe mooi ze er ook uit zien op de foto.
Maar een oproepje op het forum van de skodaclub kan wonderen doen.
 

Rallye

Forumguru
Die auto bij Verdaat staat al een hele tijd te koop. Ondanks dat die weinig gelopen heeft, nog goed uitziet, heeft die een stevige prijs. Bijna 6000 euro of fl13.200,-- dat is meer dan die nieuw gekost heeft.

Is (en blijft) wel wegenbelastingvrij, en die BPM is er ook wel af. Iets voor de Greenliners onder ons?
 

van_der_P

Senior Member
Is (en blijft) wel wegenbelastingvrij, en die BPM is er ook wel af. Iets voor de Greenliners onder ons?
Dat denk ik niet, rij liever in een moderne auto die belastingvrij is. Zo'n 100 serie is leuk voor erbij. Moet er niet aan denken om er iedere dag 110/120 km woon-werkverkeer mee te rijden.
 
een nieuwere auto is welmooi, maar een oude heeft meer charme.
Al die moderne auto's met al hun electronica is niet leuk meer, een oudere auto kun je zelf nog wel iets aan doen.
Sommige moderne auto's beginnen al te zeuren om de garage als er alleen maar een lampje kapot is en dan moet je hem al aan de computer hangen anders blijft de foutmelding in de computer staan.
Nee , nieuw is mooi , maar oud is leuker
 

pozor

Nieuw lid
misschien via de skodaclub? Het zou kunnen dat die nog een adres weten in tsjechië...

Daarvoor hoef je niet appart naar de Skoda Club, kan je ook gewoon aan mij vragen :worshippy: :-P

Hier in het dorp waar ik woon staat 1 te koop. Eigenaar kan hem aan de straat stenen niet kwijt dus staat hij maar wat in de garage. Kleur is donker grijs en de richtprijs is ongeveer 1000 EUR (omgerekend). Als je betaald in Euro's kan er nog wel wat aan de prijs gedaan worden.
 
Pozor ,

Geef het adres waar die 105 even door aan info@skodahobby.nl als het kan met foto's en met eventuele contact mogelijkheden .
Misschien dat er bij Skodahobby interesse is om hem te kopen.

Gr.
Andy
Had je ook al een pm gestuurd , maar ik hoor niets van je.
 

ejay

Lid
Ik heb sinds kort een Skoda 105 S uit 1985. Erg fijne wagen en super betrouwbaar. Simpele techniek en in mijn ogen een schitterend model. Al jaren wil ik een 105 en per toeval spreek ik een hongaarse man die in nederland bij zijn dochter op bezoek was en van het een kwam het ander en ik heb zijn 105 overgenomen. Was nog op hongaars kenteken (hij was de eerste eigenaar) dus de wagen gevrijwaard voor hem en toen bij de RDW een NL kenteken met APK erop gezet....toch is het gevoel dat ik ooit eens een 105 moest hebben in de loop der jaren weg minder geworden en nu ik hem in het bezit heb wordt er toch niet veel mee gereden, mede ook omdat ik een andere droom heb laten uitkomen: een mercedes 280 SL cabriolet uit 1974...
 
Bovenaan Onderaan