Waar op te letten bij aanschaf Superb

Bakkertje

Forumguru
Zover ik weet klopt dat helemaal (geen garanties uiteraard). De 3c8 types (uit de Passat als ik me niet vergis) zijn nieuwer op basis van de Novero HT-4, maar die kosten dan ook een pak meer. In mijn Superb zat overigens een 7P6 035 730 F, die ondersteund ook HFP en A2DP (iPhone, Windows Phone en android zelf getest en die werkte allemaal prima).
Je zou ook even kunnen bellen met:
http://link.marktplaats.nl/m901153927

Wellicht kun je daar een deal maken met de inruil van je huidige module.
 
Bedankt voor de tip. Ik zag al dat mijn huidige telefoon HFP en A2DP ondersteunt. Maar bijvoorbeeld een iphone 6 of een sony experia Z3 alleen A2DP. Dus dat moet hij zeker wel hebben.
Ik zal ze eens bellen of mailen zeker voor inruil is dat een goede optie. En anders bestel ik die op alibabba.

Bedankt voor alle info.
 

andrehj

Forumguru
Volgens mij heeft die van die alibaba site dat wel:

Bekijk bijlage 36255

Dus dan kan ik die bestellen en plug en play en dan kan ik de komende jaren vooruit met mijn huidige en eventuele nieuwe telefoon?
Deze zou ik nooit kopen. Dit is een van de allereerste, (7 jaar oud!), met alle oude bugs er nog in. Mijn advies is om voor de nieuwste te gaan, dan heb je de minste problemen met nieuwe telefoons, en de beste A2DP ondersteuning (inclusief bediening via het stuur en titels op het display van je Columbus of Amundsen.
 

Bakkertje

Forumguru
Ja hallo, dat is een 1K8 035 730 D uit 2008! Dat ding verschilt zo'n beetje in alles (op de buitenafmetingen na) met de 3C8 035 730 D uit 2013!
Die twee kun je echt niet vergelijken.

Vandaar ook dat ik er de verwijzing naar het overzicht bijgeplaatst heb, daar staat inderdaad in dat ie uit 2008 is.
Daar staat ook dat ie HFP en A2DP ondersteund, overigens ondersteund de 1k8 gewoon zowel de DDP als BAP, dus integratie met de MFA zou ook gewoon moeten werken.
Maar welke bugs zitten er in de "oude" module? Als je googled op 1K8 035 730 D en bugs (of issue) vind ik niets?
 

andrehj

Forumguru
Heb je een link van de 3C8 035 730 D dan? voor 120 euro?
Ik word hier een beetje moe van. Vraag je je moeder ook nog steeds om je billen af te vegen als je klaar bent op de WC? Tik nou gewoon eens 3C8 035 730 E in op ebay.de. Dat is toch niet zo moeilijk? Dan is de zesde gevonden al eentje voor 119 euro. En als je wat meer moeite doet vind je ze vast nog wel goedkoper.
 

Noord26

Forumguru
Ik word hier een beetje moe van. Vraag je je moeder ook nog steeds om je billen af te vegen als je klaar bent op de WC? Tik nou gewoon eens 3C8 035 730 E in op ebay.de. Dat is toch niet zo moeilijk? Dan is de zesde gevonden al eentje voor 119 euro. En als je wat meer moeite doet vind je ze vast nog wel goedkoper.

Ik begrijp de opmerking wel; dat je een beetje pro-actieve houding mag verwachten.
 
Bovenaan Onderaan