Waar kan ik online onderdelen bestellen voor mijn Superb?

zenman

Actief lid
Sinds deze week ben ik in het bezit van een Superb 2 combi. Fijne wagen voor zo'n lang gezin als de onze.

Helaas kom ik er net achter dat er een onderdeel ontbreekt. Het gaat om een rubber afdekstrip. (Klik op het plaatje voor een grote weergave)

Hoe kom ik achter het onderdeelnummer en op welke site kan ik zoiets bestellen?
:cool:

zenman

Actief lid
Dankje, ik weet nu dat het gaat om art.nr. 3t0845453. Ik kan het alleen bestellen op .cz sites, maar dat vind ik te lastig. Toch maar naar de dealer dus.

Octavia32

Forumguru
Is toevallig kort geleden jouw voorruit vervangen.

Dat was vorige maand bij mij het geval bij het demonteren van deze strips is deze verbogen of stuk gegaan en ze hebben een nieuwe moeten bestellen.

Heeft uiteindelijk niks gekost.

Maar misschien dat je een voorstel rondje kan doen op het daarvoor bestemde topic

Want wij zijn altijd benieuwd naar ervaringen en foto's natuurlijk.

Alvast Welkom

zenman

Actief lid
Nee, is volgens mij nog de originele voorruit. Ohja, er zit een tikfoutje in je onderschrift (buisnessline ipv businessline)

zenman

Actief lid
Toch nog een hele kunst om het juiste onderdeelnummer op te zoeken. Ik had het verkeerde art.nr. aan de dealer doorgegeven :bloos:. Dit moest het zijn: 3T0854327. Ze proberen het verkeerd bestelde artikel terug te sturen...

zenman

Actief lid
Nee, ik had blijkbaar de kunststof strip besteld. Op die strip kun je de rubber afdeklijst vastdrukken. Die afdeklijst vind je echter onder het hoofdstuk "beschermlijsten/emblemen"! Ik had gekeken onder "ruiten, afdichtingen" tsja...:pardon:

zenman

Actief lid
In totaal was ik uiteindelijk €31,00 kwijt voor de strip en het achterwisserblad. Valt mee.

full

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan