VW heeft trek in pasta met een rood Alfa-sausje

Wasmachineman

Forumguru
Tuurlijk zegt Fiat dat ze geen trek hebben om AR te verkopen! Prijs moet nog ff omhoog. AR is een merk wat mij erg aanspreekt, ik had bijna de 159 SW geleased maar ging niet door omdat de nu bestelde O2 toch veel completer, ruimer en goedkoper is. Qua uitstraling is de 159 (en alle andere AR's) veruit 1 van de mooiste auto's op de weg! :super:

hemi24

Forumguru
Ik heb ooit in een gebruikersreview gelezen dat de aanschaf van een Alfa pure emotie is, maar dat er ook de nodige emotie vrij komt bij het nodige onderhoud en bijbehorende prijzen!!!

Wasmachineman

Forumguru
AR's zijn wel een stuk beter dan vroeger. Zal best wel een maandagmorgenmonstertje tussen zitten. Als leaserijder zou ik dat risico wel nemen!

rweersch

Actief lid
Een overname van Alfa door VW zou eigenlijk het beste van twee werelden zijn: het design en rijgedrag van Alfa, gecombineerd met de kwaliteit van VW. Ik zou er niet rouwig om zijn ;)

Falcon

Donateur
Toen ik dit las, was mijn eerste gedachte: "Hier kan de europese commissie nog wel eens een stokje voor steken".

VAG is lekker bezig, maar ze kunnen ook TE groot worden. Wat trouwens niet gezond is voor de concurrentiestrijd.

___JC___

Forumguru
Alfa hoort niet bij een club als VW, maar moet lekker in Italiaanse handen blijven. Als VW het overneemt gaan ze die modellen en technieken weer gebruiken om allerlei niche markten te bereiken. En wat krijg je dan straks? De Guilietta TSI ? Alfa 159 TDI 4 motion? Dat hoort niet !!

FredV

Banned
Wat denk je van een rode Alfa Green(line) of een rode Alfa Blue(Motion)??
Staat wel mooi denk ik

(Sorry van de dubbele post, systeem bleef weer hangen.)

Wasmachineman

Forumguru
Alfa hoort niet bij een club als VW, maar moet lekker in Italiaanse handen blijven. Als VW het overneemt gaan ze die modellen en technieken weer gebruiken om allerlei niche markten te bereiken. En wat krijg je dan straks? De Guilietta TSI ? Alfa 159 TDI 4 motion? Dat hoort niet !!

Alles went, denk ik. Porsche Diesel SUV ?? Vroeger kreeg iedereen de rillingen ervan. Nu is 50% van de Porsche verkopen tegenwoordig een SUV en daar de helft weer van is diesel. :ahum:
Alfa krijgt zo meer mogelijkheden om uit te breiden misschien.

LenK

Forumguru
Bugatti maakt één auto en die is belachelijk in elke vorm
Ik zou het willen houden op: Bugatti maakt een auto en die is bewonderenswaardig in elke vorm.
Een andere auto met die performance is niet te berijden door een niet-coureur, valt na 10k uit elkaar, fikt na 1 rit boven de 250 uit of is alleen maar goed voor het circuit :D

En wat VAG van AR wijzer kan worden? Gevoel voor design mss?

kcj

Actief lid
Wat een komkommerbericht van sommige auto"journalisten".
Het is nog altijd zomer en hun blad moet gevuld worden.
Onderzoek ? Checken van bronnen ?
Neuh : copy-paste, da's makkelijker :biggthumpdown:

Een heel brood vol met apen :24:

Alfa Romeo zal op de Amerikaanse markt worden gebracht in de loop van het volgend jaar. De Fiat 500 eind dit jaar.
Kruisbestuiving tussen Alfa Romeo - Jeep - Dodge.
Nieuwe modellen tussen dit en 3 jaar.
Wanneer de verkoop echt opnieuw zal aantrekken (2011 à 2012) zal de Fiat groep (met Chrysler) echt geen nood zien om Alfa Romeo te verkopen.

Koen

sitechris

Donateur
mbt de aankoop van Alfa, lijkt me logisch. Heeft alles te maken met het feit dat het met sportieve volumemerk Seat maar niet wil lukken. Als je dan Alfa kan kopen (die hebben imago al wel), kun je seat afstoten.

___JC___

Forumguru
Dat zou wel slim zijn Alfa ipv Seat maar...als je dezelfde onderdelen en materialen gaat gebruiken als VW dan is toch een beetje het Alfa gevoel weg. Ik heb nog nooit een Alfa gehad, maar het is heel iets anders dan VW.

Bovenaan Onderaan