vw fabriek bezoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobby45

Actief lid
Woensdag naar de overkant van ons werk, Emden met de electrabel eemscentrale.
We gaan de passat fabriek bekijken,we zien zo veel auto boten .

Emden met bezoek aan de Volkswagenfabriek

• [*]Met een zeilschip of motorboot vanuit Delfzijl over de Eems naar Emden, met eventueel een rondvaart over de Dollard of naar het Ems-Sperrwerk bij Gandersum
    [*]Rondleiding van ca. 2 uur in de Volkswagen Passat Fabriek te Emden
    (weer mogelijk vanaf 27 sept. 2010)
    [*]Vrij programma in de binnenstad van Emden
    [*]Terugtocht naar Delfzijl
    [*]Catering aan boord
    [*]De dag kan eventueel worden begonnen met een rondleiding door het buitendijkse natuurgebied Punt van Reide bij Termunten
    [*]In plaats van met een boot kan de tocht ook per touringcar worden gemaakt
    [*]Bezoek aan de VW-fabriek is mogelijk van maandag t/m vrijdag voor groepen tot max. 30 pers.
volkswagen.jpg

bobby45

Actief lid
vogende keer

Had wel gekund allen wat laat de bus is vol.

volgende keer?? tis gratis we leveren stroom aan hun:winkie:

Autofabrieken bezoeken is altijd leuk. Ben al een keer in Wolfsburg (Polo en Gold fabriek als ik het goed herinner) bij VW geweest een aantal jaar terug en vorig weekeinde in de Mercedes fabriek (C Klasse en GLK) in Bremen.

Was leuk om te zien dat bij VW bijna alles geautomatiseerd gaat en bij Mercedes, buiten het bouwen van de carrosserie, bijna alles nog handmatig gaat. Daar zal voor een deel ook het prijsverschil in zitten ;)

@Bobby45, bij VW weet ik het niet (meer), maar bij Mercedes was het ten strengste verboden, ook met een mobieltje.

Wasmachineman

Forumguru
Ik zou het in elk geval niet vragen want dan sturen ze iemand achter je aan om in de gaten te houden. Als je het kan doen, dan maar doen....:winkie:

Kijk ook goed rond of je geen ziet want dan mag je ook je gsm in je broekzak laten....

bobby45

Actief lid
mijn idee het nw model is er al toch?

ga hem echt niet na bouwen :uitlachen:
En ik ben tevreden met mijn 1.4tsi skodatje

hemi24

Forumguru
Leuk bezoek! Had even gehoopt dat Wasmaschineman zou aanbieden dat we er wel achteraan zouden kunnen varen met de oldtimer van z'n schoonvader...

Of draait de boot overuren voor de Goedheiligman, Frank?

cvegreen

Forumguru
[MODERATORBREAK]Daar dit hier een skoda forum is en VW geen skoda is hebben wij "mods" besloten dat hier een slotje op gaat .
[/MODERATORBREAK]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan