VRS-mode werkt niet meer

pieter jan

Actief lid
Na 2 weken (!) bij de dealer voor nieuwe sloten en sleutels na diefstal heb ik eindelijk mijn auto terug. Echter, de vrs-mode knop werkt niet meer. Als ik hem indruk knippert hij 1 maal en geen verdere actie. Ook zie ik geen keuze linksboven op mijn navi-scherm. Iemand enig idee of al voorgehad? Maandag natuurlijk naar de dealer terug, maar hopelijk moet ik hem daar weer niet achterlaten.
 

Duijzer

Donateur
Het lijkt erop dat de Rs-Mode gedeactiveerd is, misschien bij het inleren van de sleutels, of een software-update. Ik zou beginnen met via VCDS te kijken of RsMode actief is.
Doet hij het niet bij beide sleutels?
 

EdK

Forumguru
Is dat echt nodig?
Indien je ondergedoken zit vanwege een crimineel verleden dan kan ik me voorstellen dat je je niet wil voorstellen !!
Mocht dit niet het geval zijn dan word het zeer op prijs gesteld door vele leden hier dat je je even voorstelt
Noemen ze een fatsoensnorm !!??

Vreemde is dat je na een fatsoenlijk voorstellen in de meet en greet je ook meer antwoorden , raad en tips krijgt ..

Ja sorry ik heb het allemaal ook niet verzonnen hoor !!! :pieker::lezen:
 

Bram49

Nieuw lid
Jij snap
Indien je ondergedoken zit vanwege een crimineel verleden dan kan ik me voorstellen dat je je niet wil voorstellen !!
Mocht dit niet het geval zijn dan word het zeer op prijs gesteld door vele leden hier dat je je even voorstelt
Noemen ze een fatsoensnorm !!??

Vreemde is dat je na een fatsoenlijk voorstellen in de meet en greet je ook meer antwoorden , raad en tips krijgt ..

Ja sorry ik heb het allemaal ook niet verzonnen hoor !!! :pieker::lezen:

Jij snapt het heb een simpele vraag thats it
 

Antera

Donateur
Na 2 weken (!) bij de dealer voor nieuwe sloten en sleutels na diefstal heb ik eindelijk mijn auto terug. Echter, de vrs-mode knop werkt niet meer. Als ik hem indruk knippert hij 1 maal en geen verdere actie. Ook zie ik geen keuze linksboven op mijn navi-scherm. Iemand enig idee of al voorgehad? Maandag natuurlijk naar de dealer terug, maar hopelijk moet ik hem daar weer niet achterlaten.


Klinkt als garantie op de werkzaamheden dealer.. Succes maandag
 

Bram49

Nieuw lid
Nee helaas nog steeds niet opgelost nu de auto voor de 2de keer naar de dealer gebracht , ze zijn nog aan het uitzoeken wat de oplossing is. Toppers daar bij skoda.
 

Antera

Donateur
Met VCDS kan ook niet. Ze zullen alles eens terug moeten zetten naar fabrieks instellingen denk ik, maar het kan meer zijn hoor wel vaker verhalen na inleren nieuwe sleutels dat bepaalde zaken niet meer werken enz en dan voornamelijk bij kessy auto's. Weet niet of die van jouw dat ook is?
 

JeSko

Forumguru
Nee helaas nog steeds niet opgelost nu de auto voor de 2de keer naar de dealer gebracht , ze zijn nog aan het uitzoeken wat de oplossing is. Toppers daar bij skoda.

Zoiets uitzoeken vergt enorm veel moeite, tijd en kunde, wees dus maar zeker dat die "toppers" echt toppers zijn, en wel een tikkie snuggerder zijn dan de gemiddelde man die denkt dat moderne auto's met een knip van de vingers uitgelezen en gerepareerd kunnen worden.
 
Bovenaan Onderaan