Vrijdag wordt hij besteld

petertje1970

Actief lid
Zo na een tijdje puzzelen zijn we er uit, het volgende is het geworden:

Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Businessline Elegance kleur Black Magic pearl effect

Met de volgende opties:
Bagage Pakket
Dab
Drive Set Up
Functie pakket
Panoramische schuif/kantel dak
Reservewiel
Sunset
Trekhaak
Geen type aanduiding

Volgens mij ga ik hier echt 5 jaar van genieten

Laatst bewerkt:

petertje1970

Actief lid
De reden om geen Green line te kiezen is het trekgewicht ik rijd geregeld op het werk met zware aanhangwagens
en na deze zomer gaat onze vouwwagen weg en willen we een caravan nemen endan zitten we ook tussen de 1300 en 1400 kg En tja wil wel die berg op komen he:tegek:

WillemJan

Forumguru
Hoi,

Gefeliciteerd met je bestelling, ziet er goed uit. De kleur is ook mooi, ik heb een S2 in dezelfde kleur gehad.

Groetjes... Willem-Jan

henriz

Forumguru
Een collega van me heeft bijna precies hetzelfde, alleen dan in het wit en zonder panoramisch dak.
En om dezelfde reden: trekkracht.

petertje1970

Actief lid
En bevalt je collega de auto wat vind hij van de stoelen ik heb in de ambiance en elegance gezeten en heb het idee dat deze toch comfortabeler zitten dan in de ambiance. De wachttijd heb ik opgevraagd bij de dealer

petertje1970

Actief lid
Sportstoelen uit het dynamic pakket, ftw!
Hebben we naar gekeken maar klinkt gek vond ze niet mooi met een vast hoofdsteun en dat gedoe om tv scherm op te hangen. Ik had ook het idee dat de elegance veel beter zaten dan de ambiance komt misschien wel door andere stof die gebruikt is,vergelijkbaar met me stoelen in me golf variant highline die ik nu heb

Laatst bewerkt:

Badnews

Senior Member
Zwart is met verf wel een kleur, namelijk alle kleuren. Bij 'licht' wordt het dan 'wit' (ontbreken van licht maakt dan zwart)
(btw, elke grijstint is dan ook geen kleur, daar meng je zwart met wit met verf)

Canon-Eye

Forumguru
Once you go black, you never go back
Nou...
Mijn eerste Skoda was een zwarte, want die stond eigenlijk al zo goed als klaar toen er snel een auto nodig was. Zelf zou ik die kleur niet uitgezocht hebben, maar op een andere kleur had ik nog weken moeten wachten.

Toen ik 'm eenmaal had werd ik er regelmatig aan herinnerd dat ik eigenlijk geen zwarte had gewild. En bij de vervanging na 5 jaar heb ik gezworen dat ik echt he-le-maal nóóóit meer een zwarte auto wil hebben.

En ook geen witte, trouwens - na in een ver verleden door een bizar toeval ooit eens 5 (!) opeenvolgende witte auto's te hebben gehad.
Ook dat nooit meer, dus... :nono:

henriz

Forumguru
En bij de vervanging na 5 jaar heb ik gezworen dat ik echt he-le-maal nóóóit meer een zwarte auto wil hebben.

En ook geen witte, trouwens
Dus nu heb je een groene?

Fabia Combi Greenline 1.2tdi - mei 2011

Bovenaan Onderaan