Vreemd geluid

bert

Lid
Heb sinds kort een vreemd geluid in de wagen. Het begint bij ongeveer 60km per uur. Het is een soort geruis. Je kunt het vergelijken met het geluid van de radio als deze niet op tuner staat maar waarbij het geluid wel hard aan staat. Geruis dus. Geen idee waar het vandaan komt. 10 mensen 10 meningen. Denk zelf dat het een rubber moet zijn oid. Iemand dezelfde ervaring. Binnen kort toch even langs de dealer.

KMA

Lid
Lijkt me de wind die ergens doorheen gaat. Blijft het boven de 60km/u hoorbaar of verdwijnt het weer.?

Kan de rubbers zijn aan de ruitjes van de achterdeuren. In de achterste bocht zitten deze soms niet goed bevestigd. Is bij mij na 36000 km pas hersteld door er gewoon wat siliconen tuseen te spuiten. Go figure...

Bij mij waren het de achterraampjes. Na de "oplossing van PON" is het echter wel weer teruggekomen. Je kan even iemand achterin laten zitten wanneer je aan het rijden bent en dan op de achterraampjes laten drukken, als het goed is verdwijnt het geluid.

blackczech

Actief lid
Heb sinds deze week ook een New Octavia en deze heeft dat geruis ook vanaf 50 a 60 km/u !! /forum/images/graemlins/confused.gifIs nogal irriterend iemand een oplossing voor ??
Grtzzzz Patrick

Ga er maar van uit dat het de achterramen zijn zoals ik eerder heb beschreven. Probeer het maar even met iemand achterin, dan weet je precies waar het vandaan komt en of drukken op de achterraampjes helpt.

Bovenaan Onderaan