fugitibo
Actief lid
Hoi . De bj van mijn auto is 2010 . Heb morgen controle bij de garage, ze denken dat het iets is met de massa of corrosie aan de binnenkant van koplampunit . Dat die dan meer volt trekt . De lamp begint ook te verkleuren met licht aan zie je ook licht een zwarte vlek aan de binnenkant zitten .
Zou het ook kunnen zijn dat de stel motortjes een relais heeft die niet helemaal goed meer is ? Ik weet het niet meer maar ik moet bijna iedere week nieuwe kabeltje monteren in de unit . Ik weet niet wat jij nog heb gedaan , nieuwe bcm ?
Zou het ook kunnen zijn dat de stel motortjes een relais heeft die niet helemaal goed meer is ? Ik weet het niet meer maar ik moet bijna iedere week nieuwe kabeltje monteren in de unit . Ik weet niet wat jij nog heb gedaan , nieuwe bcm ?
. Ik wacht wel tot maandag en kijk wel wat kost. Met het rijden hoor je het niet het is ook niet zo'n extreme herrie maar als auto op contact of met draaiende motor groot licht opgooi hoor je het gewoon. Het is gewoon iets niet goed . Kan wel kijken of ik morgen tijd heb om een filmpje te kunnen maken .