Vragen over diverse instellingen Octavia 4

SNARFB

Senior Member
Vrijdag mijn Octavia iV ontvangen. Geweldige auto, erg blij mee. Ook veel uitzoekwerk. Niet alles is even logisch zeg maar..
Weet iemand of het middeldeel van de Virual Cockpit (qua inhoud) gewijzigd kan worden? Nu staat daar de (digitale)snelheid in.
 

Tukkerdad

Actief lid
Als je op youtube kijkt zie je veel videos hoe je dit doet, stap voor stap. Octavia virtual cockpit, veel plezier met je mooie wagen!
 

coppe218

Senior Member
Ik heb nog niets anders in het middendeel gekregen dan de snelheid. Bij het gebruik van de normale tellers althans.
 
Pijltjes onder het rechter scrolweeltje geeft 3 mogelijke cockpit displays.
Scrolwieltje indrukken dan kan je rechts en links (na weer indrukken) de submenus aanpassen bv rechts ook telefon en links nav meldingen.
 

mmarkvoort

Actief lid
Ik vind het ook bijzonder dat je in het midden de snelheid niet kunt inruilen voor iets anders.
Je kunt toch op de teller zien hoe hard je rijdt?
Nu heb je "analoog" en digitaal tegelijk.

Had ik ik mijn 308 ook. Ook nooit gesnapt.
 
Wat ik ook zeer bizar vind aan het 'middengedeelte' in de virtual cockpit: Wanneer ik mijn navigatie in Android Auto opzet via Waze, verschijnt er voor een seconde de wegnavigatie bovenaan (bv. na 300m linksaf). Deze verdwijnt erna echter direct en wordt niet meer zichtbaar hierna, nog iemand die dit fenomeen gezien heeft?
 

hemi24

Forumguru
Instructieboekje geeft verder ook weinig uitleg v.w.b. het middelste deel van de VC...
 

jongetje

Forumguru
Wat zou er moeten staan in het boekje? Die digitale snelheid meter is toch niet aan te passen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan