Gisteren proefrit gedaan in deze wagen.
Kies voor deze Skoda uit 2022 met 72.159 km. voor € 29.950. Gratis de autohistorie van deze Skoda Superb inzien? Check AutoTrack!
www.autotrack.nl
Nog geen foto's want hij stond er net. Reed op zich lekker, moest erg wennen aan de langere remweg. Ben gewend om snel stil te staan met weinig moeite..
De auto had aardig wat krassen, maar dit kon weg gepolijst worden. Zal mij benieuwen.
Twee vragen:
- Ze konden geen SOH overleggen, dit kunnen ze aankomende week doen. We hebben 20 minuten gereden en de batterij ging van 44 naar 26 procent, is dat een beetje gangbaar? De verkoper zei dat rond de 89/90 procent standaard is met deze km stand en bouwjaar. Ik heb echter een lijst met dezelfde soort wagens waarbij de SOH rond de 95 procent zit. Maar hij was nogal stellig dat dit niet zo was. Chatgpt zegt ook dat ik rond de 93 a 94 procent moet zitten. Ik quote:
95%+ → direct interessant.
94% → prima koop.
92–93% → afhankelijk van prijs en historie.
91% of lager → onderhandelingspunt of verder onderzoek
- we kregen de sfeerverlichting niet aan, ook niet met de verkoper. Stadslicht aan en uit geprobeerd. De verkoper zei daarna dat het alleen in de avond aan zou gaan. Ik zie wel fotos op andere advertenties dat de verlichting aan is terwijl ze buiten zijn gefotografeerd. Klopt het dat het alleen in de avond aan gaat?
- Zijn er nog andere aandachtspunten waar ik naar moet kijken slash vragen?
Ze hadden na ons nog een proefrit gepland met andere gegadigden, maar hij staat niet als gereserveerd of verkocht, dus waarschijnlijk is dat niets geworden.