Vraagje

lampjes


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

christoomen

Nieuw lid
hallo allen Misschien is het al eerder aan de orde geweest maar ik heb nu een Skoda Rabbit waar het controle lampje van de lampen wisselvallig gaat branden en mijn waarschuwing dat de knipperlichten stuk zijn weergeeft. Tot nu toe zijn er geen lampen stuk maar de garage heeft alle lampen vervangen. Dit heeft niets geholpen. Wie weet hiervoor de oplossing.
 

Cordoba

Forumguru
s-l1000.jpg

Gaat dit nu over een VW rabbit of een Skoda?
Verder wordt het op prijs gesteld als je je even voorstelt in het meet&greet deel van het forum.
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat was bij de Fabia2 een veel voorkomend euvel: valse waarschuwingen dat er een lampje kaopt is.
Had ik destijds ook, toen de auto amper een jaar oud was. Toen is onder garantie de boordcomputermodule vervangen en daarmee was het over - tot voor kort, want sinds een week of 2 gebeurt het weer af en toe. Binnenkort wordt ernaar gekeken.

Terzijde: ik snap die poll niet... :sterretjes:
 

CDK

Forumguru
Ik was van dit alles ondersteboven, maar heb voor toch de "alles" onderaan gestemd. Als je er ondersteboven naar zou kijken is het weer de bovenste :pieker: Het lijkt er op dat ik de draad kwijt raak :D
 

EdK

Forumguru
Tsja het is wisselvallig weer .....

Enne ik kon geen keuze maken, dus maar niet gekozen....

Ik denk dat je een stuk verder komt als je even in "meet en greet" gaat lezen en zoeken.... of was t nou andersom ??


en @Rosinfield worteltaart is vies joh......:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan