Vraagje zonnebrilklepje

zxr750luni

Senior Member
Heren wellicht ook dame's van dit gave forum,

Ik heb een vraag, ik heb een skoda octavia station 1.6tdi style besteld met panoramadak en dynamic pakket
waar ik eigenlijk nog niet op gelet heb is :
heeft deze ergens de mogelijkheid (vakje) om je zonnebril netjes in op te bergen?
bv bij de handgreep of in het hemeltje?
 

Joske

Forumguru
Er is een zonnebril houder in de hemel ja. Standaard op élégance welke nu style noemt :)
 

Endja

Senior Member
Op de vorige had ik een "open" dak, ben meer blij met zo'n bakje dan met dat "open" dak. (als je dat al zo kan noemen)
 

Testedoene

Forumguru
Ik had vroeg ook een zonnebrilhouder in de plaats van de handgreep op het plafond langs de bestuurderskant. De kostprijs was toen 17 euro dacht ik.
Volgens mij was dat een Bora-onderdeel indertijd.
Heel tevreden van geweest en jammer genoeg vergeten uit de wagen te halen op het moment van de verkoop.
 

Harrynak63

Actief lid
Ik had vroeg ook een zonnebrilhouder in de plaats van de handgreep op het plafond langs de bestuurderskant. De kostprijs was toen 17 euro dacht ik.
Volgens mij was dat een Bora-onderdeel indertijd.
Heel tevreden van geweest en jammer genoeg vergeten uit de wagen te halen op het moment van de verkoop.
Miste het vakje ook wel op het begin. Bij mijn vorige octavia zat daar 4 jaar lang mijn bril. Echter dat panoramadak is heerlijk.
Leg hem nu in het klepje links van het stuur. Helemaal aan gewend inmiddels.
 
Bovenaan Onderaan