vraagje over carkit icm nexus

Espott

Lid
ok, en daar heb ik dus waarschijnlijk een speciale kabel voor nodig? Weet je toevallig wat voor een kabel? Alvast bedankt voor de moeite!
 

Espott

Lid
nou ben ik niet zo techneut en zie ik door de kabels de boom niet meer.... welke kabel moet ik dan precies hebben? Met die link kom ik er ook niet uit...Bedankt voor de hulp !
 

hemi24

Forumguru
in dat geval zou ik bijna zeggen: niet aan beginnen...

maar als je het dan toch wilt, zou het dus moeten zijn:
- de groene stekker 3B7 035 447 B;
- de 2 aansluitkabeltjes voor in de groene stekker 000 979 010;
- de aansluitkabel voor de tel mute 000 979 133.

Succes!
 

Espott

Lid
ok, maar een mutebox werkt dan wel of niet? Het is eigenlijk gewoon dubbel wil je zeggen?

Ik heb de box al besteld, misschien kan ik hem nog annuleren....
 

hemi24

Forumguru
Je hebt gewoon een systeem in je auto zitten wat het hebben van een mute-box totaal overbodig maakt, als je het juist aansluit tenminste.
 

Espott

Lid
ja ok, stom van me dat ik dat niet eerder door had....maar kan ik die mutebox wel aansluiten of geeft dat problemen? In ieder geval super bedankt voor je reacties!
 

hemi24

Forumguru
Een mutebox werkt ook, heb je alleen een hoop "rotzooi" wat je weer ergens trillingsvrij moet weg zien te pakken achter het daschboard/radio.
 

Espott

Lid
tja daar heb je ook een punt....nou ik ga wel ff prutsen....anders kan ik de mutebox altijd weer te koop zetten....

bedankt voor je hulp!
 

Espott

Lid
hehe...de carkit zit erin en werkt via de speakers!!!
kabeltje van de nokia speaker afgeknipt....aux stekkertje gekocht a € 6,00 , ff draadjes aan elkaar solderen en klaar is klara.

Voor de liefhebber heb ik nu nog een mutebox in de aanbieding ;)

iedereen bedankt voor de reacties!

Groeten
 
Bovenaan Onderaan