Vraagje Karoq algemeen.

EdZ

Forumguru
Mijn vorige Leon was import uit Zweden, met alle papieren van de 1e eigenaar + leasemaatschappij.
Mijn huidige Karoq is import uit Frankrijk, bij een Skoda dealer aangeschaft. Volgens hun gegevens netjes op tijd onderhouden en geen schadeverleden. Dealer heeft een goede naam dus ik vertrouw er maar op. Nu 45.000 km verder en nog geen problemen.

ElScorpione

Forumguru
Zo'n rapportage die ik bedoelde, kun je beter met het VIN doen. In Belgie blijft het kenteken namelijk bij een persoon, niet bij de auto. Vraag dus het VIN of zoek het even op als je de auto gaat bekijken.

Roli56

Lid
Ik heb sinds een maand of twee een Karoq Sportline met DSG (bouwjaar 2022)....Wat me wel opvalt is dat de DSG niet heel soepel schakelt. De koppeling lijkt iets te slippen. ....
Motor en DSG laten tunen, is erg goed bevallen, en hij schakelt nu veel fijner op.

Laatst bewerkt door een moderator:

Henry Mr B

Nieuw lid
Onlangs mijn nieuwe wagen gehaald.
De Skoda Karoq Sportline en met pijn in het hart mijn C4 Picasso achter gelaten.
De rij eigenschappen zijn goed.
Al moet ik hem nog verder eigen maken.
De mogelijkheden zijn er genoeg.
Ik zit (nog) niet lekker in de stoel qua afstelling dat is natuurlijk een kwestie van uitvogelen gezien mijn 2,5 mt
Lengte is dit even een dingetje wat voor Mij erg van belang is.
Ik kreeg een boven verwachting hoog inruilbedrag voor de C4 terug.
Daar stond 97000 op de klok.
De karoq 25000 uit 2024.
De 7 versn DSG bak schakelt prettig en vloeiend op en terug.
De 1,5 tsi is een duiveltje je kijkt naar het gaspedaal en je wielen slaan door dus daar goed opletten ' hij ligt prettig op de weg .
Ik heb de rijstand van eco naar normaal gezet en moet de sport stand nog ff onderzoeken wat dat doet.
De sfeer verlichting is leuk met alle kleurtjes . Nu eerst maar eens wat afstanden gaan rijden en kijken wat er nog te ontdekken valt..

Bovenaan Onderaan