Vraagbaak Octa 4?

Testedoene

Forumguru
Hallo,

Ik heb twee problemen en hoop dat iemand me kan helpen:

1) rammeltje bovenin het dashboard thv de centrale rooster bovenaan het dash… iemand die weet hoe je die eruit kan vissen om een vijs vast te zetten? Waar zit die vast? Is dat ook met vijsjes of moet ik iets losklikken?

2) usb c’s voorin werken niet meer… zekering nummer 20 is intact. iemand een idee of ik een origineel stuk kan bestellen om wireless te kunnen laden? De usb c’s zijn nogal flexibel en dus zou ik liever wireless laden indien mogelijk.
Nog iemand met hetzelfde probleem? Ps: de usb c voor de dashcam naast de binnenspiegel werkt ook niet meer.

Thx!

Laatst bewerkt:
Lijkt me eerder dat er een module defect is geraakt die de spanning van 12v naar 5v omzet defect is geraakt..? Of: haal even de 12v accu spanning eraf.. wellicht werkt het weer als het een poosje spanningsloos is geweest..

Voor wat betreft module plaatsen om draadloos te laden;
Nee. Twee redenen; ten eerste is het niet even plug en play de console vervangen. Er komt nog wat meer bij kijken dacht ik. Tweede punt: de laadstroom is niet genoeg. Bij gebruik van carplay laad hij niet genoeg bij. Ik heb op ebay een op maat geprinte draadloze usb lader gekocht. 40 euro heb ik betaald..

vergelijkbaar; dit is de UK versie. hij vraagt hier nu 160 euro voor. Dat is natuurlijk debiel.
De EU versie heeft hij niet in zn webshop momenteel. Wellicht kun je hem een bericht sturen bij interesse.

Testedoene

Forumguru
Eerst en vooral bedankt voor de reacties.

Die module lijkt me wel interessant… mits ik die betaalbaar terug kan vinden.
Je bedoelt de volledige auto even van de stroom halen of enkel de module?

De wagen is helaas niet meer in garantie. Ik was naar mijn mening de eerste op het forum met de huidige Octavia en heb hem indertijd besteld zonder hem ooit gezien te hebben.

Het nadeel van een nieuw model is dat je niet weet waar je moet vijzen of wringen om alles schadeloos los te krijgen.

Bovenaan Onderaan