Vraag: tijdsduur verlengen coming home/leaving home met OBD11 niet werkend

Smeeuwis

Donateur
Hoi medeforummers,

vandaag met een geleende OBD11 dongle en de nodige kennis via internet en de eigenaar aan de slag gegaan met instellingen van mijn Enyaq. Ging allemaal mooi soepel en duidelijk, met de app op een iPhone 14 via Bluetooth. Begonnen met enkele aanpassingen via de one-click-apps zoals Easy entry, Scandinavische DRL, Geheugen grootlicht assistent en Coming home time / Leaving home time. Dat ging allemaal prima. Ik voelde me wat meer vertrouwd en heb daarna via long coding ook een aantal instellingen aan kunnen passen naar wens. Alles werkt tot op heden uitstekend.

Ik blijf alleen met één ding zitten: het instellen van de tijdsduur van de CH/LH verlichting blijft in het menu op 30 seconden staan terwijl ik die met de one-click-app allebei op 90 seconden heb gezet. Wat ik ook bekijk en probeer, het lukt me niet. Ik weet nog van mijn vorige Octavia's dat je na het coderen nog een handeling moest uitvoeren alleen dat is inmiddels 5 jaar terug en ik kan het me niet herinneren. Ook is het bij de Enyaq ongetwijfeld weer anders. Wie kan mij verder helpen?
 

Antera

Donateur
Alles werkt nog met die 1click apps? You'r lucky.

Is niet mogelijk daarom ook van de apps af blijven deze weten totaal niet wat er op een auto wel of niet mogelijk is en codeert wat wat dan voor problemen kan gaan zorgen
 
Bovenaan Onderaan