Vraag sportpakket

___JC___

Forumguru
Ik heb een vraag over het sportpakket voor de OctyII.

Hoe breed zijn de banden in dit pakket? 225/17/40 toch?
En wat voor een banden zijn het eigenlijk? Nogsteeds continental sportscontact?

Alvast bedankt.
 

___JC___

Forumguru
Thanx, kon het ff zo snel niet vinden.. /forum/images/graemlins/smirk.gif

Mijn collega heeft gisteren zijn nieuwe Leon opgehaald met 225/17/40 banden. Echt dik!!
 

Dutch4x4

Senior Member
Wat fvanloon zegt: 225/45 R17. Dus niet 225/40. Dat zou een Fabia-maat zijn.

Denk trouwens dat 't inderdaad met de breedte van de spatborden te maken heeft, VJ. De generatie Golf V staat pas echt dik met 18". Op de generatie Golf IV (jouw Toledo, mijn 4x4, JC's RS) was 17" precies mooi en 18" too much.
 

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Wat fvanloon zegt: 225/45 R17. Dus niet 225/40. Dat zou een Fabia-maat zijn.

Denk trouwens dat 't inderdaad met de breedte van de spatborden te maken heeft, VJ. De generatie Golf V staat pas echt dik met 18". Op de generatie Golf IV (jouw Toledo, mijn 4x4, JC's RS) was 17" precies mooi en 18" too much.

[/ QUOTE ]

Dit vind ik dus ook. bij die Leon van mijn collega is 17 wel leuk maar 18 inch maakt m echt af. Ik heb bewust geen 18 inch genomen vanwege de prijs. Maar ik ga m nog wel iets verlagen zodat de wielkasten lekker gevuld zijn.

Maaruh dit ging eigenlijk om de breedte van de band Dutch. /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Dutch

Actief lid
Jouw tweede vraag was de volgende:

"En wat voor een banden zijn het eigenlijk? Nogsteeds continental sportscontact?"

Da's dus niet alleen de breedte, maar ook het merk /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Jouw tweede vraag was de volgende:

"En wat voor een banden zijn het eigenlijk? Nogsteeds continental sportscontact?"

Da's dus niet alleen de breedte, maar ook het merk /forum/images/graemlins/shocked.gif

[/ QUOTE ]

Ik bedoelde Dutch 4x4 in mijn laatste post.
Foutje. Bedankt voor de info allen.
 

VEEJAY

Forumguru
hmm tegenwoordig dus Dunlops jammer dat ze daar nu op bezuinigen.. /forum/images/graemlins/grin.gif







(grapje) geen idee hoe ze rijden
 

___JC___

Forumguru
Mmm... de Sunlop Sport 300 is voornamelijk een comfortgerichte band staat op internet.
Das dan weer jammer. /forum/images/graemlins/smile.gif

Maar op het plaatje heeft de band witte letters, dat klopt toch niet????
 
Bovenaan Onderaan