Voorstelling

maartenrits

Actief lid
Goedemiddag

Ik ben Maarten, 24 jaar. En woonachtig te Tremelo (op wandelafstand van Werchter het festival).

Van beroep vrachtwagenchauffeur waarbij wij leveren aan de mooiste bedrijven van allemaal: Brouwerijen.

De auto: ik heb een O3 combi RS besteld. Qua kleur voor het rallye green gegaan. Het gaat om de benzine versie(eerste benzine trouwens). Levering zou ergens in december of januari vallen.

vorige wagens: Vw t4 lange wielbasis en dubbel cabine. Was helaas iets te groot om te leren rijden.
dan kwam de audi a3: Prachtwagen geweest. Occasie gekocht en als hij 10 jaar was de deur uit.
nu de Chevrolet cruze: Zoveel spijt van dat ik die gekocht heb dus vandaar de RS nu.

De RS krijgt de functie weekendwagen. Aangezien ik door de week toch niet thuis kom. Vandaar ook de keuze voor benzine.

Joske

Forumguru
Welkom landgenoot :thumbsup:

mooie keuze die RS!

ohja, foto's zijn welkom als de bolide geleverd wordt, ik vermoed dat je zowaar de allereerste Rallye Green bezitter zult zijn hier op het forum! ;)

maartenrits

Actief lid
Normaal zou ik dat groen nooit genom hebben. Echter toen ik het zag bij een dealer(schu) in Luik was ik toch verkocht. Daarna maar eentje besteld bij lokale dealer

CDK

Forumguru
Van harte welkom, dankjewel voor het voorstellen!
Gefeliciteerd met de aanschaf van je RS en ook nog in een spannende kleur :thumbsup:
Zoals @Joske al terecht opmerkte ben je de 1e op het forum met deze kleur, leuk!

peterrapid

Forumguru
Welkom Maarten en proficiat. Jij hebt het aangedurfd om groen te kiezen ben al benieuwd om de foto's te zien.

Antera

Donateur
Van harte gefeliciteerd en eindelijk iemand die hem in de enige echte speciale kleur besteld heeft. ben erg benieuwd super hoor

Bovenaan Onderaan