Voorsteller..

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en aangezien er prijs op gesteld wordt stel ik me graag even voor;

Ik ben Henk en woonachtig in Den haag.
Sinds 4 weken ben ik in bezig van een witte Kodiag 2.0tdi 150pk DSG. Na de afgelopen 8 jaar in 3-series (E91/F31) mijn km's geconsumeerd te hebben was het nu tijd voor iets meer familiair blik (want 3 kinderen in de voetbal/ hockey-leeftijd je kent dat wel). De Kodiaq biedt wat dat betreft uiteraard een hele bak ruimte tegen een zeer interessant bijtellingstarief. De hogere zit en solide uiterlijk trokken me uiteindelijk over de streep ten koste van de 2-serie Gran Tourer en de Touran.

Qua uitvoering gekozen voor de Ambition Business die ik verder heb aangekleed met ACC (de haat-liefde relatie begint langzaam over te slaan naar liefde.. pff wat heb ik er al op gescholden), panorama dak (wat een licht!), 19" Crater antraciet, elektrische achterklep, kinderpakket, zonwering en de 3e zitrij (eis van vrouwlief). Daarnaast buiten de bijtelling opgetopt met dual 10" multimedia op de achterbank, Thule dakkoffer + dragers, custom leer-alcantara bekleding antraciet (Alba) met zowel voor als achter elektrische verwarming en de wegklapbare trekhaak. Kortom een redelijk compleet uitgeruste auto..

In de hoop mee te mogen liften op jullie kennis, ervaring en enthousiasme..

vriendelijke groet,
Henk
 

Antera

Donateur
Van harte welkom en veel plezier ermee en natuurlijk mag je gebruik maken van onze kennis :-)
 

robvv

Senior Member
De ACC vergt inderdaad enige ervaring.
Maar toen ik het eenmaal onder de knie had, was ik zeer positief.

en ook voor mij is een panoramadak toch wel heel mooi.
 
Bovenaan Onderaan