Voorstellen

Kiko

Actief lid
Ik volg het forum al een tijdje en dan vooral ivm de kodiaq en dacht dat het nu tijd wordt mij voor te stellen.

Mijn naam is Melvis en kom uit de omgeving van Rotterdam. As zaterdag ga ik mijn seat leon cupra st inruilen voor een nieuwe skoda kodiaq ambition business 1.5 7dsg met o.a. 7 zetels, trekhaak...
In het donker grijs (we gaan voor de ruimte ipv de snelheid).

Ik heb de auto twee weken geleden gekocht (zonder em te zien :) ) , omdat hij net in nederland was aangekomen en nog bij de importeur stond.
 

Japanese Power

Donateur
Ha Melvis.

Welkom bij de club. Veel plezier straks met je beer. Ga je een hoop plezier aan beleven.

Maar is de auto een vooraf samengestelde auto voor de verkoop? Menig beren liefhebber is jaloers op zo’n korte levertijd hier ;)
 

Kiko

Actief lid
Bedankt allemaal!!

De auto is ooit door iemand bestelt en heeft hier vanaf gezien ivm de enorme wachttijd en vertragingen. De dealer heeft de order toch laten doorlopen. Ik kon zelf geen opties toevoegen aangezien de auto al geproduceerd en onderderweg naar nederland was. Ik was tevreden met kleur, opties, inruilwaarde en uiteraard de levertijd. Heb ook de dag na het aanbod getekend.

Wat ik alleen niet begrijp is waarom ik bv niet moet wachten op de wltp test en sommige mensen pas de auto volgend jaar krijgen ookal staat deze al in nederland?
 

Japanese Power

Donateur
sommige mensen pas de auto volgend jaar krijgen ookal staat deze al in nederland
Dat heeft te maken dat de LM na afgelopen vrijdag geen auto's meer uitleveren en ze allemaal op 2019 zetten vanwege de hogere restwaarde aan het einde van de leaseperiode.
 
Bovenaan Onderaan