Voorstellen!

Mulzu

Lid
Ik heb sinds een aantal maanden een zwarte Skoda Octavia II combi Ambition Businessline 1.2 TSI uit 2010. Na een aantal Ford Focussen weer eens een VAG product aangeschaft. Vandaar dat ik mij graag aansluit bij jullie forum.

Een erg prettige auto, ruim comfortabel en stil hoewel het geen strepentrekker is ben ik tevreden over de prestaties van het kleine turbomotortje en het verbruik.

Ik heb niet echt plannen met de auto maar toch zijn er een paar dingen die ik wil aanpakken.
- Een multifunctioneel stuurwiel monteren.
- Het navigatiesysteem (Amundsen) werkt prima alleen maakt geen geluid bij navigeren.
- Een keertje laten uitlezen om storingen eruit te halen en wellicht wat extra’s te activeren.
- Monteren van privacy shades
- Updaten van software

Mochten jullie nog tips en tricks hebben hoor ik het graag.

Groet, Mulzu

Cordoba

Forumguru
Welkom @Mulzu Voor aanpassingen en uitlezen kun je óf naar @ertromp in Apeldoorn, óf naar @Antera in Breda. Erik (Ertromp) heeft zelf ook een O2 gehad, en heeft zelf ook een ander stuur in zijn O2 geplaatst, dus kan je daarvoor ook van tips voorzien, en eventueel de knoppen in het nieuwe stuur activeren (als dat nodig is). En hij kan je ook vertellen welke modules je nodig hebt voor een multifunctioneel stuur (kan ie volgens mij ook via uitlezen achterhalen, of dat er al in zit)

Bovenaan Onderaan