Voorstellen

elsinga

Forumguru
Hallo allemaal!

Robert Elsinga, 47 jaar, ICT consultant van beroep en daarnaast leiding bij de scouting en zendamateur. Getrouwd, 2 kinderen (14/17). En momenteel rij ik een Ford Mondeo Econetic Lease Station 1.6 TDCi, die in augustus uit de lease gaat.

En aangezien ik behoefte heb aan ruimte en trekvermogen (de caravan moet in de zomer ook mee) stond naast een nieuwe Mondeo de Octavia op de short list. Toen de 1.6 Mondeo maar 400kg mocht trekken (yikes!) en de 2.0 Mondeo in kale uitvoering 150 euro netto duurder dan de Octavia als Elegance Bnl bleek de keus niet zo moeilijk: de Octavia stijgt met stip naar #1. :)

Binnenkort (ergens deze of volgende week) mag ik gaan bestellen en dit gaat het waarschijnlijk worden:
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI in de Elegance Bnl uitvoering, met als opties: vast gemonteerde trekhaak, DAB+, Verwarmde voorruit, Driving mode assistent, Volwaardig reservewiel, Bagagescheidingsnet/var.vloer/pocket, Stoelverwarming achterstoelen, Elektrisch bedienbare achterklep, Adaptice Cruise Control. En wellicht ook nog iets uit dit rijtje: Verkeersb herkenning/grootlichtass., Geheugen bestuurderstoel+spiegel. De kleur is nog een twijfelgeval: de Rio rood wil ik eigenlijk eerst in het echt zien, maar lijkt me wel mooi vanaf foto's hier op het forum. ;) Anders wordt het of de donkergrijs, race blauw of toch zwart. #firstworldproblems :)

Inmiddels al veel gelezen hier en dat zal nog wel wat meer worden. :)

Cordoba

Forumguru
Welkom Robert. Wat moet ik me bij zendamateur voorstellen? 2-meter band of iets dergelijks of denk ik in de verkeerde richting?

Oenoud

Forumguru
Van harte welkom mede Friesland bewoner.

Mooie octavia ga je bestellen. Ik vind race blauw ook een hele mooie kleur voor de Octavia!
In de stijl van Dukes of Hazzard heb ik nog wel een leuk idee voor een printje op het dak van de Octavia.
Staat vast mooi bij dat Raceblauw! :D
Veel leesplezier gewenst
477308-6fd3aad3a0064bf5a13d7dafcfe7a65e.jpg

elsinga

Forumguru
Ik hoop nog een Rio rood in het wild tegen te komen binnenkort. Als die zo mooi is als ik hoop dan weet ik het wel... Maar die kleur kan ook erg tegenvallen...

Bovenaan Onderaan